Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:54:43 GMT

توجه به فرازهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب، ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۴۹۵۰

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تمامی آحاد ملت است، گفت: امروز توجه به فرازهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری ضروری است تا بتوانیم در جهت توسعه، توزیع منطقی عدالت و تقویت احساس رضایتمندی جامعه گام برداریم.

به گزارش ایسنا، محمد آشوری در آئین بیست و دومین دوره جشنواره شهید رجایی در استان هرمزگان، افزود: این جشنواره محصول اقداماتی است که در مدت یک سال تمامی خدمتگزاران در تمامی ابعاد انجام داده تا فرصت خدمتگزاری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه خادمان، خدمتگزاری بدون منت است، اظهار کرد: روحیه جهادی راز و رمز خدمتگزاری موفق و بی‌منت است که باید تمامی مدیران آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آشوری با اشاره به اینکه مردم هرمزگان مردمی وفادار، نجیب و قدرشناسی هستند، خاطرنشان کرد: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و دولت‌ها یکی پس از دیگری آمدند و رفتند، اما آن چیزی که به‌ عنوان دستاورد اساسی برای مردم حک می‌شود همان دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه کسانی که در کسوت مسئولیت قرار می‌گیرند در معرض آفت‌های مختلف هم خواهند بود، عنوان کرد: برای آنکه مبتلا به آفت غرور و غفلت نشویم باید تنها به فکر خدمت بی‌منت در جهت ایفای حقوق ملت باشیم.

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که از خدمات دولتمردان ایجاد می‌شود باید منجر به تقویت احساس رضایتمندی مردم شود، اضافه کرد: دشمنان ما به دنبال به چالش کشیدن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

آشوری با بیان اینکه با تقویت احساس رضایتمندی ملت باید این نقشه دشمنان را خنثی کنیم، تصریح کرد: مسئولان، طلایه‌داران استان هرمزگان در جهت توسعه و احساس رضایتمندی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تمامی آحاد ملت است، اظهار کرد: امروز توجه به فرازهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری ضروری است تا بتوانیم در جهت توسعه، توزیع منطقی عدالت و تقویت احساس رضایتمندی جامعه گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی

محمد کرمی  با اشاره به اینکه شکرگزار پروردگار بخاطر بارش باران هستیم، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده حجم بارندگی در سیستان و بلوچستان بسیار بالا خواهد بود.

وی بیان کرد: مسیر آب‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در زمینه حفظ امکانات و زیرساخت‌ها در مسیر سیلاب‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پیش‌بینی حجم بارندگی تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم در زمینه حجم سدها اندیشیده شده و آب برخی از سدها به اندازه کافی تخلیه شده و آماده برای آبگیری است.

مدارس ۹ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت عصر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران استان، مدارس شهرستان‌های ایرانشهر، بزمان، خاش، زرآباد، مهرستان، گلشن، سراوان، نیکشهر و دلگان در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر امروز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  ظهار کرد: بر اساس مصوبه جلسه روز گذشته ستاد مدیریت بحران استانداری استان، به فرمانداران و بخشداران شهرستان‌ها و مناطق استان تفویض اختیار شده تا با توجه به شرایط جوی پیش رو و شدت و ضعف بارش‌ها، در خصوص نحوه فعالیت مدارس با هماهنگی مدیریت بحران استانداری تصمیم گیری و اطلاع رسانی کنند.

داوود گلی افزود: برای روز چهارشنبه ۲۹ فروردین نیز همین مصوبه قابلیت اجرایی داشته و تعطیلی عمومی برای همه مدارس استان (به جز مناطق در خطر سیلاب) نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • با این روش‌ها، درد کمتری احساس می‌کنید!
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد