Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانجانیان، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، از اختصاص تسهیلات بلا عوض و ارزان قیمت به صاحبان واحد‌های مسکونی خسارت دیده از بارندگی‌های بهار امسال خبر داد و گفت برای واحد‌های احداثی ۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان گفت: همچنین برای این افراد ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی و ۵ میلیون تومان هم بلاعوض در نظر گرفته شده است.

خانجانیان افزود: برای واحد‌های تعمیری هم ۱۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و ۳ میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد.

او اضافه کرد: دولت این تسهیلات را برای هزار و ۹۵۵ واحد مسکونی خسارت دیده از بارندگی‌های بهار امسال در استان قزوین ابلاغ کرده که از مجموع این واحد‌ها ۳۸۵ واحد مسکونی تعمیری و هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی احداثی است.

خانجانیان افزود: در مرحله نخست تسهیلات به متقاضیان ۸۶۹ واحد مسکونی احداثی و ۲۵۲ واحد تعمیری پرداخت می‌شود.

به گفته او، این تسهیلات به افرادی اختصاص می‌یابد که بعد از حادثه بارندگی، تیم‌های ارزیاب، خانه‌های آن‌ها را ارزیابی و در سامانه ثبت کرده اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان از مالکان خسارت دیده خواست برای تشکیل پرونده به منظور معرفی به بانک و دریافت تسهیلات تا پایان مهر ماه به شعبه‌های بنیاد مسکن در شش شهرستان مراجعه کنند.

خانجانیان با اشاره به اجرای طرح هادی در روستا‌ها هم گفت: تا کنون هزار و ۲۴ طرح هادی روستایی تهیه شده که از این تعداد ۶۶۲ طرح تهیه و ۳۶۲ طرح بازنگری است.

او افزود: امسال ۱۴۴ طرح هادی را در استان اجرا می‌شود که از این تعداد ۱۳ تهیه طرح و ۵۷ طرح بازنگری است.

به گفته خانجانیان، ۷۴ طرح هم با عنوان طرح بازنگری موضعی است یعنی روستا‌هایی که افق طرحشان تمام شده و با توجه به سرانه جمعیتی مشکلاتی دارند که با اجرای این طرح حل خواهد شد.

او، افق طرح‌ها را ۱۰ ساله بیان کرد و گفت: طرح بازنگری ۱۰۶ روستا هم برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

به گفته معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، تا کنون طرح هادی در ۴۰۱ روستا اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

اختصاص تسهیلات بلا عوض و ارزان قیمت به صاحبان واحد‌های مسکونی خسارت دیده از بارندگی‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید

بر اساس آماری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بانک دی در پایان سال ۱۴۰۲، پس از بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کمترین میزان متقاضی در صف دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را داشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک دی، این بانک در سال گذشته بیش از سهمیه اعلامی از سوی بانک مرکزی به تعهدات خود در قبال پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج عمل کرده است.

بر این اساس، بانک دی در سال گذشته 5 هزار و 537 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به 2 هزار و 512 متقاضی پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش با پایان سال 1402 تنها 11 نفر در صف دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک دی قرار داشته‌اند که این تعداد نیز به دلیل عدم مراجعه فرد برای دریافت وام ازدواج و یا نقص در پرونده به وجود آمده است.

گفتنی است در سال گذشته تمامی شعب این بانک مکلف شدند با رعایت ضوابط و مقررات مرسوم، نسبت به تعیین تکلیف پرونده متقاضیان در صف تسهیلات تکلیفی از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج اقدام کرده و با تسریع در پرداخت وام، صف انتظار را به صفر برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان