Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:32:57 GMT

صدور کارت پایان‌خدمت و معافیت چقدر زمان می‌برد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۲۰۴

سردار تقی مهری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره بروز مشکلاتی در روند صدور کارتهای پایان خدمت و معافیت اظهار کرد: اکنون هیچ مشکلی برای ارسال کارتهای پایان خدمت و معافیت نداریم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: کارتهای معافیت پس از طرح و بررسی مدارک متقاضی در شوراهای مربوطه و همچنین  کارتهای پایان خدمت حداکثر در مدت زمان 15 روز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی متذکر شد: اگر مدارک متقاضی ناقص باشد طبیعتاً کارت وی صادر نمی‌شود و باید وی نسبت به رفع نواقص اقدام کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت‌ از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: خبر خوش انسیه خزعلی برای مادران شاغل

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:‌این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز موضوعیت خود را از دست داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227478 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند