Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلفونسه آرئولا، محصول آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن امسال به صورت قرضی راهی رئال مادرید شده و به عنوان دروازه بان دوم فعالیت خواهد کرد.

طرفداری- او قبل از امضای اولین قرارداد حرفه ای خود در 13 سالگی به پاری سن ژرمن ملحق شد، و به اعتقاد بسیاری کارشناسان تمام خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به دروازه بانی بزرگ را دارد، اما متأسفانه عادت کرده که یک نفر بالاتر از او در تیم قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، به غیر از دوران حضورش در تیم های لانس، باستیا و ویارئال، آرئولا همواره دروازه بان دوم تیم بوده است. با اینحال، او از 15 سالگی در تمام رده های سنی تیم ملی فرانسه بازی کرده و در نهایت در 20 سالگی همراه با این تیم فاتح جام جهانی شد.

او اولین بازی ملی خود را در سپتامبر 2018 مقابل تیم ملی آلمان انجام داد، چرا که در آن مسابقه هوگو لوریس و استیو مانداندا مصدوم بودند. آرئولا در تیم پی اس جی هم همواره یکی را بالاتر از خود دیده است. جیانلوئیجی بوفون آخرین رقیب بود، و او صبورانه انتظار می کشید و حالا با جدایی دروازه بان ایتالیایی، پاریسی ها به سراغ کیلور ناواس رفته اند.

حالا نیکولاس دهون، کسی که در 16 سالگی استعداد آرئولا را کشف کرد، در مصاحبه با MARCA گفت:

وضعیت او خیلی هم عجیب نیست، باشگاه های بزرگ هیچوقت دروازه بانی نداشته اند که از ابتدا محصول خودشان باشد. آرئولا دروازه بان بزرگی است و همه خصوصیات لازم برای موفقیت را دارد اما پی اس جی همیشه یکی را به خدمت گرفته تا با او رقابت کند. او مثل پسر من است. به نظرم جدایی از پاری سن ژرمن بهترین کاری بود که می توانست انجام دهد. آسان نخواهد بود، اما مطمئنم شانس خود را خواهد داشت. حضور کادر فنی فرانسوی در رئال مادرید مطمئناً به او کمک خواهد کرد.

حالا رئال مادرید دو دروازه بان بلند قامت (199 و 196 سانتی متر) در اختیار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898636

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!