Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:19:53 GMT

تعلیق یکی دیگر از اعضای شورای شهر گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۳۷۲

تعلیق یکی دیگر از اعضای شورای شهر گلستان

غلامرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تعلیق یک عضو دیگر شورای شهر گلستان خبر داد و گفت: در جریان رسیدگی به پرونده ارتشا یکی از اعضای شورای شهر گلستان که یک ماه پیش دستگیر شده بود یکی دیگر از اعضای این شورا به اتهام معاونت در ارتشا از سمت خود تعلیق شد.

صادقی با تاکید بر اینکه ما قصد بگیر و ببند در شورای شهر را نداریم، افزود: اما در برخورد با متخلفین با هیچ کس تعارفی نداریم و در مقابل آن ایستادگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا در جریان پرونده ارتشا عضو شورا این احتمال وجود دارد که پای سایر اعضا را به دستگاه قضا باز کند، گفت: پرونده شورای شهر گلستان همچنان باز است و در حال طی مسیر قانونی خود است و هیچ احتمالی در این خصوص بعید نیست.

دادستان بهارستان با ابراز نگرانی از وضعیت رکود پروژه های عمرانی در شهر گلستان، خاطر نشان کرد: متاسفانه شورای شهر گلستان بسیار ضعیف عمل کرده است.

کد خبر 4716556

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا صادقی بهارستان شورای شهر گلستان ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی گرگان شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز