Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:14:01 GMT

نتایج آزمون استخدام آتش‌نشانی ۲۳ شهریور اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۴۲۱

نتایج آزمون استخدام آتش‌نشانی ۲۳ شهریور اعلام می‌شود

سیدعزیز آشنا روز پنجشنبه در گفت وگو با گروه دانشگاه و آموزش ایرنا عنوان کرد: پس از برگزاری آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش نشانی که هجدهم مردادماه ۱۳۹۸ توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار نفر برگزار شد، نتایج معرفی شدگان مرحله چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک، روز شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hrtc.ir منتشر می شود.

وی افزود: داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند می توانند از  ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۸ ضمن مراجعه به پروفایل خود در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از نتیجه آزمون کتبی خود مطلع شوند.

آشنا ادامه داد: داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب در کارنامه آنان عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می شوید» را ملاحظه می کنند، می توانند با توجه به زمان و مکان درج شده در کارنامه خود برای تکمیل مدارک به آدرس قید شده در کارنامه مراجعه کنند.

به گفته وی، مدارکی که باید توسط داوطلبان برای بررسی ارائه شود در اطلاعیه ای که روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار می گیرد، عنوان شده است.

آشنا ادامه داد: داوطلبان باید تمامی مدارک ذکر شده در اطلاعیه را هنگام مراجعه به همراه داشته باشند تا تایید مدارک آنان با موفقیت انجام پذیرد.

به گفته مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مرحله بررسی مدارک داوطلبان بر اساس زمان بندی اعلام شده در کارنامه افراد از  ۲۶ شهریورماه ۹۸ آغاز می شود و مراجعه نکردن داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سایر مراحل است. همچنین، پس از بررسی مدارک، افرادی که مدارک آنان تایید شده است برای انجام آزمون عملی و سایر مراحل معرفی می شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران

ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز هنر معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت کاربردی برای گروه‌های مختلف هنری را به‌صورت عملی و کارگاهی در ترم تابستان ۱۴۰۳ برای هنرجویان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

اساتید مجرب و شاغل در این حوزه، این دوره‌های آموزشی را تدریس و هنرجویان را برای ورود به بازر کار آماده می‌کنند.

طراحی لباس، طراحی و نقاشی، عکاسی، دکوراسیون داخلی، گرافیک و خیاطی از دوره‌های ترمیک این دوره‌های آموزشی مرکز هنر سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

تربیت مربی هنر کودک، ساخت جواهر مقدماتی، طراحی جواهر، کار باچرخ مقدماتی، فرم‌دهی با دست مقدماتی و مجسمه‌سازی مقدماتی از این دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت است.

ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی مرکز آموزش به نشانی www. jtac. ir امکان پذیر است.

علاقه‌مندان آموزش مهارت‌های کاربردی ترمیک و کوتاه‌مدت هنری می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت تخصصی آموزش مراجعه یا همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره‌های ۶۶۹۶۴۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری به نشانی خیابان انقلاب خیابان وصال شیرازی کوچه شفیعی پلاک۴ مرکز هنر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مراجعه حضوری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران