Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج‌ و زیارت استان مرکزی گفت: تا این لحظه تعداد ۶ هزار متقاضی از استان مرکزی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به روند پیشرفت ثبت‌نام‌ها پیش‌بینی میزان زائران امسال به کشور عراق قابل پیش‌بینی نیست. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

وحید اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جزئیات طرح کنسول‌گری کشور عراق در ایران اظهار داشت: اجرای طرح کنسول‌گری کشور عراق در سال 98 در سراسر کشور لغو شده است زیرا ویزای زائران امسال به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران عتبات عالیات امسال می‌توانند تنها با پرداخت مبلغ 22 هزار تومان تحت عنوان بیمه سفر نسبت به پیمودن مراحل اداری سفر به کشور عراق اقدام کنند.

مدیرکل حج‌ و زیارت استان مرکزی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در بزرگترین گردهمایی اسلامی و زیارت حرم مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) و ابوالفضل‌العباس(ع) می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه «سماح» ثبت‌نام کنند.

ویزای عراق رایگان است؛ با شرکت‌های عراقی متخلف برخورد می‌کنیمچرا ویزای عراق در استان کرمانشاه رایگان نیست؛ دریافت 50 تا 60 هزار تومان از متقاضیان ویزای انفرادیتوضیحات معاون سازمان حج درباره "افزایش قیمت ویزای عراق به 50 دلار"

اسکندری ادامه داد: سامانه «سماح» فعالیت خود را آغاز کرده و مراجعین این سامانه باید حق بیمه خود را به‌ صورت اینترنتی پرداخت کنند در صورتی که متقاضیان ویزا اقدامات پیش از سفر خود را در دفاتر زیارتی به انجام برسانند ملزم به پرداخت 22 هزار تومان حق بیمه و مبلغ 3 هزار تومان حق کارگزاری هستند.

وی عنوان کرد: ویزای امسال زائران اعتبار سه ماهه دارد و تا این لحظه تعداد 6 هزار متقاضی از استان مرکزی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به روند پیشرفت ثبت‌نام‌ها پیش‌بینی میزان زائران امسال به کشور عراق قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد