Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:31:02 GMT

دومین تقابل فراز و وینکو در کمتر از دو ماه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۶۱۰

دومین تقابل فراز و وینکو در کمتر از دو ماه

تیم های پارس جنوبی و گل گهر سیرجان حدود دوماه بعد از تورنمنت شهدای شیراز با هم در لیگ برتر دیدار می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی از هفته سوم لیگ برتر عصر روز جمعه در سیرجان میان تیم های پارس جنوبی و گل گهر سیرجان برگزار می شود. این مسابقه در حالی انجام خواهد شد که دو تیم کمتر از دو ماه قبل در تورنمنت شهدای شیراز با هم روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مسابقه اول از تورنمنت چهارجانبه شیراز تقابل شاگردان فراز کمالوند و وینکو بگوویچ به تساوی بدون گل در پایان 90 دقیقه انجامید و در نهایت پارس جنوبی در ضربات پنالتی برنده و راهی فینال شد.


حالا به میزبان گل گهر این دو تیم بار دیگر با هم روبه رو می شوند و مهم اینکه بازی جمعه در چارچوب لیگ برتر و حساس تر است. بی تردید هردو تیم انگیزه زیادی برای کسب اولین پیروزی فصل دارند. 


پارس جنوبی و گل گهر در جدول رده بندی هردو یک امتیازی هستند و امید دارند جمع امتیازات خود را در هفته سوم افزایش بدهند. باید منتظر ماند و دید آیا بازهم تیم تحت امر فراز کمالوند در این تقابل موفق خواهد بود یا اینکه اتفاق دیگری رخ خواهد داد.


گفتنی است؛ دیدار گل گهر و پارس جنوبی ساعت 19:45 روز جمعه در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان برگزار می شود.

گل گهرسیرجان پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است