Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@00:18:32 GMT

شهدای بلوچ و اهل سنت عزت اسلام و انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۶۱۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حسن فضلی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای طایفه شهنوازی خاش بیان کرد: شهدای این خطه و منطقه سیستان و بلوچستان با ویژگی ولایت‌مداری، بصیرت و بیگانه‌ستیزی با شایستگی از مرزهای میهن و ارزش‌های اسلامی دفاع کرده‌اند.

او افزود: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که مردم این منطقه و کشور ادامه‌دهنده راه شهیدان هستند و گام گذاشتن در مسیر شهدا به عنوان یک اصل و هدف مورد توجه مردم ماست و مقتدرانه از حریم اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمدتبار از استادان حوزه و دانشگاه نیز با تبیین اهداف قیام عاشورای حسینی بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان کمتر از شهادت نیست لذا برپایی این‌گونه یادواره‌ها گامی ارزشمند برای تجلیل از رشادت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهیدان از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و خوشحالیم مردم مرزدار بلوچ و اهل سنت و افراد عزیز طایفه شهنوازی توانسته‌اند از آرمان‌های بلند نظام اسلامی صیانت کنند.

همچنین صاحب گل صالحی فرماندار خاش در سخنانی گفت: مردم غیرتمند و انقلابی خاش و منطقه سیستان و بلوچستان با ویژگی و شاخصه ولایی از سال‌های دور تاکنون مدافع اسلام و میهن بوده و با وفاداری کامل به اسلام و انقلاب در مقابل تجاوز بیگانگان ایستاده و همچنان در صحنه حاضرند.

امامان جمعه شیعه و سنی خاش هم با اشاره به این‌که شهیدان زنده‌اند و در نزد پروردگار متعال روزی می‌خورند، بیان کردند ادامه راه شهیدان با برپایی یادواره‌ها و یادمان‌ها میسر است.

علی یارمحمدزهی، محمدگل، پیرمحمد، محمدعمر، سعید، نورالدین، آذرنوش شهنوازی و عزیز عظیمی از شهیدان طایفه شهنوازی هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیام خود با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: صبری که پدر شهید و مادر شهید برای شهادت فرزندشان کرده‌اند، بالاترین صبر‌ها است آورده است: «حاج رجبعلی دهنوی» پدری مومن و متقی از تبار صابرین در راه خدا و پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» به ملکوت اعلا و به فرزندان شهیدان چشم انتظارش پیوست.

مرحوم دهنوی مظهر ایثار و استقامت و فداکاری در راه انقلاب و اسلام بود که پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.  

استاندار خراسان رضوی با تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان آن سفر کرده والامقام، علو درجات او و شهیدان بزرگوارش را از درگاه احدیت مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟
  • چرا روز ارتش؟
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • یادی از سید شهیدان اهل قلم؛ نماد روشنفکری دینی در ایران
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب