Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:50:32 GMT

احتمال تصدی پست مشاور امنیت ملی آمریکا توسط پمپئو

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۷۷۸

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری راشا تودی، کاخ سفید ممکن است پست مشاور امنیت ملی را به «مایک پمپئو»، وزیر خارجه این کشور بسپارد. این خبر را برخی منابع آگاه گزارش داده‌اند. این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا را از مقام خود کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی منابع آگاه به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش دادند که پمپئو با حفظ سمت فعلی خود، مسئولیت‌های بولتون را نیز در اختیار خواهد گرفت. آنها در عین حال عنوان کردند که این اقدام می‌تواند «پمپئو را قدرتمندتر از آن کند که به مذاق ترامپ خوش بیاید.»

چنانچه این گمانه‌زنی عملی شود، پمپئو بدل به دومین نفری خواهد بود که طی تاریخ آمریکا دو مقام همزمان را در دست می‌گیرد. منابع آگاه گزارش دادند که حتی اگر پمپئو به‌طور رسمی مقام بولتون را در دست نگیرد، تا زمان انتخاب جایگزین دائم او مسئولیت‌هایش را در دست خواهد گرفت. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جان بولتون دونالد ترامپ مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد

سازمان ملل هماهنگی با رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهر رفح در راستای تسهیل عملیات این رژیم در آنجا را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سازمان ملل هرگونه هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه غیرنظامیان از رفح را رد کرده است.

این منابع آگاه اضافه کردند که سازمان ملل با آغاز عملیات در رفح مخالف است و از طرف ارتش اسرائیل این موضوع را تسهیل نخواهد کرد.

یک مقام آگاه به فایننشال تایمز گفت: (سازمان ملل) به اسرائیل می‌گوید که «این کار را نکن». آنها به نیابت از ارتش اسرائیل ارائه تسهیلات را ارائه نمی دهند.

این گزارش در حالی است که رژیم صهیونیستی برای تجاوز زمینی به شهر رفح که میزبان بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه است، آماده می‌شود.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمامیرعبداللهیان: حمله به رفح فاجعه را عمیق‌تر می‌کندروز 196 طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح

مقامات ارشد صهیونیستی مدعی شدند که هرگونه تهاجم نظامی در مقیاس وسیع به رفح تنها زمانی پیش خواهد رفت که «شرایط استراتژیک» از جمله هماهنگی با مصر و تخلیه غیرنظامیان به مناطق امن با سرپناه‌های موقت، آب، غذا و سلامتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو