Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:24:56 GMT

فیلم/ قطعی برق در ژاپن در پی وقوع طوفان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۷۸۲

چند روز پس از طوفان فاکسای در ژاپن، هزاران خانوار همچنان با مشکل قطعی برق مواجه‎اند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان قطعی برق طوفان ژاپن حوادث حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان امارات را مختل کرد + عکس

طوفان و بارش شدید باران در امارات باعث آبگرفتگی بسیاری از خیابان‌ها و بروز خسارات در شهرهایی مانند دوبی شده است. مرکز ملی هواشناسی امارات اعلام کرد که شرایط جوی ناپایدار این کشور از دوشنبه تا چهارشنبه به دلیل گسترش دو موج هوای ناپایدار پابرجا خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، رعد و برق بی‌وقفه و بارش همراه با باد ساکنان امارات متحده عربی را غافلگیر کرده است. ساکنان دوبی اکنون با نشت آب به درون خانه‌ها و مسائل نامناسب ساختاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

سازمان حمل‌ونقل دوبی با صدور بیانیه‌ای مسافران را از لغو بعضی از سفرها در خدمات سرویس‌های اتوبوس عمومی به دلیل شرایط آب و هوایی بارانی مطلع کرده است. سازمان اورژانس، مدیریت بحران و بلایای کشور بر اهمیت ماندن در خانه تاکید کرد و از ساکنان خواست تنها در مواقع ضروری، منزل را ترک کنند.

این نهاد به ساکنان توصیه کرده است که وسایل نقلیه را در مکان‌های دور، ایمن و مرتفع از مناطق مستعد سیل و تجمع آب پارک کنند. شرکت‌های تحویل کالا در امارات خدمات خود را در بعضی مناطق به دلیل طوفان، رعد و برق، باران شدید و تگرگ در امارات متوقف کرده‌اند.

چندین خیابان در شارجه به دلیل بارندگی شدید دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌اند. ویدئوهای وایرال‌شده حاوی تصاویری است که رانندگان و ساکنان امارات را در حال حرکت در خیابان‌های پر آب نشان می‌دهند. خیابان‌های منطقه رأس‌الخیمه پس از هجوم باران شدید در امارات نیز به دلیل رانش زمین فرو ریخته است.

به دلیل شرایط نامساعد جوی و به منظور اطمینان از امنیت شهروندان سازمان پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی، شهربازی را تعطیل اعلام کردند و مدارس کل این کشور نیز امروز به صورت آموزش از راه دور برگزار می‌شود.

وزش باد شدید، رعد و برق و تگرگ احتمالی ممکن است همراه با طوفان باشد. علاوه بر این، وزش باد شدید ممکن است در مناطق خشک کشور طوفان گرد و غبار ایجاد کند. روز گذشته نیز هشدارهای زرد برای طوفان‌های گرد و غبار و وزش باد شدید برای مناطق داخلی امارات صادر شد.

وقوع سیل حتی در مناطق توسعه‌یافته دوبی با سیستم‌های زهکشی آب طوفان به‌راحتی امکان‌پذیر است به طوری‌که مکان‌های پایین دست رودخانه‌ها ممکن است پس از دوره‌های نسبتاً کوتاه بارندگی شدید در معرض سیلاب‌های ناگهانی قرار بگیرند.

کد خبر 745064

دیگر خبرها

  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • فیلمی از معابر کنگان بعد از طوفان
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند
  • فیلم/ بازار سهام در میان طوفان
  • اطلاعیه قطعی گاز در روستای ایرانچه
  • اطلاعیه قطعی آب در رامسر
  • ببینید | نماهنگ تنبیه قطعی