Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسئولان قضایی با دستور و به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در مراسم ترحیم سحر خدایاری در شهرکرد حضور یافتند و مراتب دلجویی و تسلیت رئیس دستگاه قضایی را به خانواده این دختر جوان ابلاغ کردند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، جمعی از مسئولان قضایی با دستور و به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در مراسم ترحیم سحر خدایاری در شهرکرد حضور یافتند و مراتب دلجویی و تسلیت رئیس دستگاه قضایی را به خانواده این دختر جوان ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین غلامحسن اسماعیلی رئیس حوزه ریاست و سخنگوی قوه قضاییه در تماسی تلفنی، ضمن تسلیت و دلجویی از پدر مرحوم خدایاری از مواضع هوشمندانه او در گفتگو با رسانه‌ها که مانع از تحقق اهداف بیگانگان و برخی دنباله‌های داخلی شان شده است، قدردانی کرد.

پدر سحر خدایاری در این تماس نیز ضمن تشکر بابت پیگیری‌ها و دلجویی توسط مسئولان قضایی، حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه قضاییه را موجب امیدواری و دلگرمی مردم دانست و گفت که برای موفقیت او دعا می‌کند.

براساس این گزارش هفته گذشته، یک مقام آگاه در دادگستری استان تهران با اشاره به خودسوزی یک خانم مراجعه کننده مقابل یکی از واحد‌های قضائی تهران در مورد سابقه پرونده فرد مذکور گفت: این فرد در اسفندماه سال ۹۷ و در حالیکه پوشش نامناسب داشته است، با مامورین نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آن‌ها توهین می‌کند که مستندات لازم در همین رابطه از ناحیه مامورین تهیه و به دادسرای تهران تحویل می‌شود.   بر همین اساس برای متهم مورد اشاره با عنوان جریحه دار کردن عفت عمومی و توهین به مامورین پرونده قضائی تشکیل شده است که نامبرده از همان زمان تاکنون با صدور قرار تامین آزاد بوده و به دادگاه مراجعه می‌نماید.

این مقام آگاه افزود: در هنگام مراجعه فرد مورد اشاره، رئیس دادگاه به واسطه فوت یکی از بستگانش در مرخصی به سر می‌برده و برای این فرد هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده است و مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه کرده است، مبادرت به خودسوزی می‌کند. وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و تحت مراقبت پزشکی قرار میگیرد.

گفتنی است برای فرد مورد اشاره دادگاهی برگزار نشد و فرد مورد اشاره حکم محکومیت ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قوه قضائیه رئیسی سحر خدایاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، حجت الاسلام اکبری در دیدار با امام جمعه گرمسار بیان کرد: با همراهی و همدلی تمامی مسئولان شهرستان، مأموریت‌ها و برنامه‌های عدلیه در این حوزه قضائی در زمینه‌های نظم، امنیت، آرامش، احقاق حق و ابطال باطل رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه یکی از قوای تأثیر گذار کشور است و بنا به اصل ۱۵۶ قانون اساسی عهده دار مأموریت‌های مختلفی است بیان کرد: دستگاه قضائی در اجرای مأموریت‌های محوله از مردم می‌خواهد در موضوعات مهمی از قبیل؛ پیشگیری از وقوع جرم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و فصل خصومت‌ها در جامعه مسئولان قضائی استان را یاری رسانند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه در جمع مقامات قضائی شهرهای گرمسار، ایوانکی و آرادان اظهار کرد: شاکله و بنای عالم برپایه عدالت است و در مسیر اجرای عدالت افرادی از بیرون سختی‌های خدمت در دادگستری را درک نمی‌کنند. لکن در این مسیر با بکار بستن ظرفیت‌ها، رعایت حساسیت‌ها و دقت نظر کامل ترازو و میزان عدالت را می‌توان در جامعه به درستی ساری و جاری کرد.

اکبری دادگستری خوب و سالم را از نشانه‌های کشور سالم و روبه پیشرفت دانست و بیان کرد: با تحولات بسیار خوبی که در عدلیه نسبت به گذشته رخ داده است حرکت رو به پیشرفت مطلوب مشاهده می‌شود. شاید امروزه به عدلیه در تراز انقلاب اسلامی نرسیده باشیم و نیل به آن تراز نیازمند همراهی، برنامه ریزی، پشتکار و مجاهدت شبانه روزی تمامی کارکنان قضائی و اداری در انجام مأموریت‌ها است که باید این مسیر سخت و حساس را با تلاش‌های مضاعف و به صورت جدی پیگیری کنیم.

در این دیدار دادستان مرکز استان، سرپرست‌های معاونت‌های منابع انسانی و امور فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، رئیس حفاظت و اطلاعات، معاون قضائی رئیس کل، معاونین توسعه حل اختلاف و مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان و مسئولین قضائی، اجرایی و انتظامی گرمسار، آرادان و ایوانکی رئیس کل دادگستری استان سمنان را همراهی کردند.

کد خبر 6085622

دیگر خبرها

  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • هیچ مانعی وجود ندارد که نمایندگان از دستگاه قضائی ایراد بگیرند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد