Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:26:33 GMT

اخراج بولتون دستمایه مواضع ضدایرانی نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۸۴۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا را دستمایه ابراز مواضع ضدایرانی خود کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با کم اهمیت جلوه دادن اخراج جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا و با توجه به اینکه تحریم‌های جدید آمریکا بر سپاه پاسداران ایران پس از اخراج وی اعلام شد، در گفتگو با کانال بیست رژیم صهیونیستی گفت: من شکی ندارم که دونالد ترامپ [رئیس جمهور آمریکا]و دولت وی در هر وضعیتی درباره ایران بسیار سختگیر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، رئیس جمهور آمریکا با گفتن این که با جان بولتون اختلاف نظر داشته، وی را از سمتش برکنار کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو جان بولتون سامانه سماح ماه محرم زیارت عاشورا جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری مایکل شوماخر روز سینما کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، کوشیده است جنایات خود در این باریکه را مخفی کرده و حتی آن را به مقامات حماس نسبت دهد. کشف گور‌های جمعی در اطراف دو بیمارستان ناصر و الشفا در غزه بخشی از همین موضوع است. 

به گزارش الجزیره، رجیب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه به شدت انتقاد کرد. 

اردوغان در این باره گفت: ترکیه همچنان به تلاش‌های خود به منظور استقرار آتش بس دائمی در غزه و نیز ورود کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان گیرافتاده در این منطقه محاصره شده ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به جنایات گسترده رخ داده علیه فلسطینیان، تاکید کرد: نباید اجازه داد اسراییل اقدام به مخفی کردن جنایات و قتل عام خود در غزه کند. ما شاهد آن هستیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور آنکه طول دوره سیاسی خود را افزایش دهد نه تنها در حال به خطر انداختن امنیت شهروندان صهیونیست است، بلکه امنیت تمامی منطقه را نیز به مخاطره انداخته است. 

اردوغان یکی از بزرگترین منتقدان نتانیاهو بوده و او را با آدولف هیتلر، پیشوای نازی‌ها مقایسه کرده بود. وی بار‌ها بر پایان دوره سیاسی نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه تاکید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه