Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد رزم روز پنجشنبه در جلسه شورای قضایی استان که با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک و معاون قوه قضاییه برگزار شد، افزود: تیراندازی، قاچاق سلاح و مواد مخدر موجبات نگرانی را فراهم آورده که برای مبارزه با آنها برنامه ویژه و مورد به مورد داریم. 
وی با بیان اینکه شورای قضایی به منظور ایجاد وحدت در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه تشکیل می شود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای قضایی لرستان به مهمترین برنامه های رییس قوه قضاییه در طرح تحول این نهاد اشاره کرد و اظهارداشت:  تلاش می کنیم در راستای این اهداف و برنامه ها گام های مفید و کاربردی برداشته شود.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر تامین رفاه کارکنان دستگاه قضایی اضافه کرد: ۴۶ درصد از پست های قضایی و ۵۶ درصد از پست های کارمندی دستگاه قضایی لرستان بدون تصدی هستند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
رزم ادامه داد: پرونده های موجود در اجرای احکام دارای حجم بالایی هستند، که باید ساماندهی شده و در جهت کاهش آنها اقدام شود.

۷۲۶۹/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جعفر ذوالفقاری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر اساساً با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این نقیصه برطرف شود.

کد خبر 746897

دیگر خبرها

  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز