Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به حضور هزاران نفر از مردم در دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان از همکاری تنگاتنگ مردم استان و عزاداران حسین(ع) با پلیس استان، قدردانی و تشکر کرد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار رحیم جهانبخش با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان زنجان با برگزاری چندین جلسه هماهنگی با هیات امنای مساجد و تکایا به ویژه با هیات‌های حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان و برگزاری کمیسیون عملیات و اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی، پشتیبانی لازم را از برگزاری آئین‌های عزاداری در پایتخت شور و شعور حسینی صورت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان کردستان: امنیت عزاداران حسینی کردستان در ماه محرم فراهم می‌شودفرمانده نیروی انتظامی: زائران اربعین‌ از سفر بدون گذرنامه به عراق خودداری کنند‌قوای سه‌گانه باید حامی نیروی انتظامی باشند


فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: امسال نیز عزادارای مردم استان در هشتم و یازدهم محرم پرشکوه تر از سال های پیش برگزار شد و خیل عظیمی از عاشقان امام حسین(ع) و زینب کبری (س) از اقصی نقاط کشور و منطقه در دسته حسینیه و زینبیه اعظم زنجان شرکت کردند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه بحمدالله از برکت امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل العباس (ع) و زینب کبری (س)  عزاداری مردم در پایتخت شور و شعور حسینی در نظم و امنیت کامل و بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد خاطر نشان کرد : از مردم فهیم استان و عزاداران حسینی که همکاری تنگاتنگ با خدمتگزاران خود در مجموعه فرماندهی انتظامی استان و مجاهدان فی سبیل الله داشتند تقدیر و قدردانی می‌شود.  

انتهای پیام/ش

R7557/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز جسد ‌مجهول‌ الهویه در هفتکل فاش شد

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی هفتکل از شناسایی جسد مجهول الهویه و دستگیری عاملان قتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم خوبان درتشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کشف جسد مجهول الهویه در بیابان های اطراف یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی هفتکل با انجام اقدامات فنی پلیسی هویت جسد را که جوانی ۳۰ ساله اهل هفتکل بوده است را شناسایی کردند، افزود: ماموران با بررسی ها و انجام تحقیقات محلی و میدانی قاتل و همدستش را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هفتکل گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کردند.

وی افزود: از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • راز جسد ‌مجهول‌ الهویه در هفتکل فاش شد
  • پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز
  • کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس