Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:52:22 GMT

هرمزگان باید خود را برای یک جهش جدید آماده کند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۵۹۰۰

هرمزگان باید خود را برای یک جهش جدید آماده کند

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر پنجشنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان اظهار داشت: لازم است که در آغاز از تامین کنندگان امنیت استان هرمزگان و کشور قدردانی کنم.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: تجلیل از هر مدیر نشان دهنده تجلیل از تمام کارکنان آن دستگاه و نهاد است و تلاش تمام کارکنان دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی تصریح کرد: رقابت‌ میان دستگاه‌های اجرایی استان بسیار نزدیک بود و انتخاب دستگاه و نهاد برتر به واسطه تلاش تمام دستگاه‌ها بسیار دشوار بود.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه، دستگاه‌های نظارتی و مردم در استان هرمزگان برقرار است که باعث پیشبرد اهداف دولت در هرمزگان خواهد بود.

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که هیچ دلیلی برای انجام نشدن کار وجود ندارد، مطرح کرد: خداوند در استان هرمزگان ظرفیت‌های زیادی را برای کار کردن مهیا کرده است که باید از تمام ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی ابراز داشت: ۶۲۰ پروژه با هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

استاندار هرمزگان تشریح کرد: رئیس جمهور در بهمن ماه برای چهارمین بار به استان هرمزگان سفر خواهد کرد که نشان دهنده فعال بودن استان هرمزگان است.

وی با ذکر این نکته که ۲۳ هزار هکتار باغ فرسوده در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: تفاهم‌نامه ای برای نوسازی و احیا هفت هزار هکتار از باغات شهرستان میناب با جهاد کشاورزی منعقد شده است.

وی عنوان کرد: در منطقه شمیل ۵۰۰ هکتار برای احداث شهرک گلخانه‌ای مهیا شده است

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که اقتصاد دریا محور در اسناد بالا دستی وجود دارد، ابراز داشت: استان هرمزگان در سال‌های آتی در منطقه و در سطح بین‌الملل به عنوان قطب پرورش میگو تبدیل خواهد شد.

همتی تصریح کرد: فعالیت‌های شیلاتی به خصوص پرورش میگو با محوریت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهد بود و از سرمایه‌های دولت در این زمینه استفاده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کولیدوری از شلمچه تا چابهار در حال احداث است و تلاش بر این است که ۸۶۰ کیلومتر از این کولیدور در استان هرمزگان تا سال آینده انجام شود.

همتی با ذکر این نکته که هرمزگان باید خود را برای یک جهش جدید آماده کند، اذعان کرد: امیدوارم سال آینده در جشنواره شهید رجایی خدمات جدیدتر، وسیع‌تر و بهتر ارائه شود.

وی ابراز داشت: در برخی مواقع با حل مشکلات کوچک رضایتمندی بیشتر مردم حاصل خوادهد شد که همه باید تلاش کنیم اینگونه مسائل حل شوند.

استاندار هرمزگان با ذکر این نکته که برنامه‌های جدیدی در حوزه نفت در حال رخ دادن است، تشریح کرد: پنج طرح بزرگ نفتی در استان هرمزگان در حال اجرا است و رئیس جمهور تکلیف کردند که چهار درصد از منابع این پروژه برای انجام فعالیت‌های اجتماعی به هرمزگان اختصاص یابد که اتفاق بزرگی را در استان هرمزگان رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت:  برنامه‌های گوناگونی با محوریت سپاه پاسداران برای برگزاری کنگره هزار و ۵۰۰ شهید در استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها مکلف به همکاری برای برگزاری کنگره شهدا در استان هرمزگان هستند.

کد خبر 4716521

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی بندرعباس هرمزگان استاندار هرمزگان ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی گرگان شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!

     عصر ایران؛ سروش بامداد-  لا‌به‌لای خبرهای مربوط به هنرنمایی‌های پلیسی دربارۀ پوشش زنان این خبر هم دیروز منتشر شد که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای بسیار مهم و به ریاست آقای رییسی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی - ایرانی بر ضرورت اقناع‌سازی و رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تأکید کردند. (البته خود اقناع یعنی قانع‌سازی و اقناع دیگر سازی نمی‌خواهد).

  پارسی سره آن می‌شود هم‌زمان با این که داری به زور می‌گویی چی بپوش و چی نپوش و اگر خانم 50 ساله مجرد یا شوهر‌دار با سه تا فوق لیسانس هم باشی عقلت نمی رسد و مأمور جوان ما با سن و تحصیلات کمتر تشخیص می‌دهد اما در کنار این الزام او را قانع هم بکنید. اما آخر مگر در خیابان های شهرها در حال قانع کردن نیستید و اگر اسم این قانع کردن و «اقناع سازی» نیست پس جیست؟!

   یک بار دیگر خبر را بخوانیم: در کنار الزام به رعایت قانون، رفع شبهه هم بکنیم. یعنی مثل نوشابه با ساندویچ و این که همان گونه که ساندویچ را به تنهایی نباید خورد تا در گلو گیر کند این اقناع سازی ( البته قانع سازی درست است و اقناع، سازی نمی خواهد!) هم نقش همان نوشابه را ایفا می کند تا محتوای آن ساندویچ را  که همان زور است بتوان بلعید! 

    راستی چون صحبت از دو قلم خوراکی و نوشاکی - ساندویچ و نوشابه - شد این اشاره هم خالی از لطف نیست که دیروز خبر دیگری هم منتشر شد و آن هم این بود که قیمت تمام اقلام خوراکی در دولت آقای رییسی حتی بیش از نرخ تورمی اعلامی گران شده غیر از هویج! اگر با این مطلب اقناع سازی نشده ( همان قانع سازی چون اقناع یعنی قانع سازی و سازی نمی خواهد!) اعلام کنید تا شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه بعدی به ریاست آقای رییسی جزییات اقناع سازی را هم تصویب کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند