Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:16:08 GMT

تلاش نتانیاهو برای تهدیدآمیز جلوه دادن ایران برای روسیه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۰۲۹

تلاش نتانیاهو برای تهدیدآمیز جلوه دادن ایران برای روسیه

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) به شهر گردشگری «سوچی» روسیه رفت و قرار است دیداری با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند.

وی قبل از دیدار با پوتین در گفت‌وگو با شبکه محلی «RBC» درباره آنچه «خطر ایران برای آینده روسیه» خواند، هشدار داد.

نتانیاهو مدعی شد: «بزرگترین شر همان اسلام شیعه رادیکال است که ایران آن را کنترل می‌کند، اسلامی که دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای و حمله به خاورمیانه است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: «تهران با سلاح و ایدئولوژی، غرب و اسرائیل را هدف قرار خواهد، همین‌طور روسیه را».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این مصاحبه ایران را تهدیدی برای فرهنگ مشترک رژیم صهیونیستی و روسیه خواند و گفت در دیدارهایش با پوتین به وی گفته است که ایران یک «تهدید» است. وی همچنین مدعی شد که روابط ایران و روسیه نزدیک نشده است، بلکه دو کشور در موضوعاتی مشخص منافع مشترک پیدا کرده‌اند.

قرار است نتانیاهو با پوتین درباره وضعیت سوریه و ایران رایزنی داشته باشد. بر اساس گزارش سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، دو طرف درباره هماهنگی پیرامون پرواز جنگنده‌ها در آسمان سوریه صحبت خواهند کرد.

نتانیاهو پس از دیدار با پوتین، با «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه هم دیدار خواهد کرد.

نتانیاهو هفته جاری در نمایشی تبلیغاتی ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای کرد، ساعتی پس از این موضوع، احزاب معارض کابینه وی با صدور بیانیه‌هایی از این اقدام او انتقاد کرده و گفتند که نتانیاهو تلاش می‌کند از مسائل امنیتی برای کسب منافع شخصی سوء استفاده کند.


نتانیاهو، اخراج بولتون را دستمایه ابراز مواضع ضدایرانی‌اش کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا را دستمایه ابراز مواضع ضدایرانی خود کرد.

به گزارش روزنامه ینی شفق ترکیه، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با کم اهمیت جلوه دادن اخراج جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا و با توجه به اینکه تحریم‌های جدید آمریکا بر سپاه پاسداران ایران پس از اخراج وی اعلام شد، در گفت‌وگو با کانال بیست رژیم صهیونیستی گفت: من شکی ندارم که دونالد ترامپ[رئیس جمهور آمریکا] و دولت وی در هر وضعیتی درباره ایران بسیار سختگیر خواهند بود.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور آمریکا با گفتن این که با جان بولتون اختلاف نظر داشته، وی را از سمتش برکنار کرده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو روسیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم

بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز حمله پهپادی و موشکی ایران به مواضع تل‌آویو خبر دادند؛ شرایط مهم و پیچیده‌ای که مقامات اسرائیل را در شوک فروبرد. با پایان این عملیات که از سوی مقامات نظامی کشورمان «وعده صادق» نام گرفت، به مرور نارضایتی‌های متعددی نسبت به قدرت نظامی ایران و ناتوانی نتانیاهو در مدیریت شرایط، در سطح رسانه‌های این رژیم مطرح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • عملیات وعده صادق جلوه هماهنگی نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • نماینده روسیه از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد
  • هشدار تهدیدآمیز ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده نگیرید
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • عوارض تکرار حماقت نتانیاهو
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم