Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@23:27:54 GMT

واکنش کانبرا به خبر بازداشت سه استرالیایی در ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۱۴۱

واکنش کانبرا به خبر بازداشت سه استرالیایی در ایران

به گزارش وانانیوز، 

 «ماریس پاین» وزیر خارجه استرالیا امروز پنجشنبه از ایران خواسته که با «سه شهروند استرالیایی بازداشت شده در این کشور» رفتار انسان‌دوستانه داشته باشد.  

به نوشته «استریت تایمز»، پاین گفت: در این رابطه «دفعات بسیاری» با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران صحبت کرده و آخرین مورد آن هم همین هفته گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه استرالیا گفت: «دولت (استرالیا) در حال تلاش بوده است که از رفتار منصفانه، انسان‌دوستانه و مطابق با هنجارهای بین‌المللی با (این سه شهروند استرالیایی) اطمینان حاصل شود».

این مقام استرالیایی افزود: «ما هیچ دلیلی نداریم که اعتقاد داشته باشیم که این بازداشت‌ها به نگرانی بین‌المللی در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران، اجرای تحریم‌های آمریکا یا (ائتلاف به رهبری واشنگتن در خلیج فارس) برای تامین امنیت کشتیرانی مرتبط باشند».

اظهارات وزیر خارجه استرالیا درباره بازداشت سه استرالیایی در ایران در حالی مطرح شده که مقام‌های ایران تاکنون این خبر را تایید نکرده‌اند.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تصمیم خود را در مورد چگونگی واکنش به حمله ایران گرفت

به گزارش همشهری آنلاین، نیویورک‌تایمز به نقل از دو مقام اسرائیلی خبر داده که کابینه جنگی اسرائیل امروز بعدازظهر تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد چگونگی واکنش به حمله ایران گفتگو کند.

این دو مقام گفته‌اند حمله تلافی جویانه‌ای که برخی از اعضای کابینه پیشنهاد کرده بودند، پس از گفتگوی تلفنی بنیامین نتانیاهو با رئیس‌جمهور بایدن در روز شنبه کنارگذاشته شده است.

کد خبر 844348 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • هشدار وزیر خارجه کانادا به اسرائیل: درگیری‌ها با ایران نباید به منطقه گسترش یابد
  • وزیر خارجه انگلیس بر سر حمله ایران قفل کرد!
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان
  • حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • اسرائیل تصمیم خود را در مورد چگونگی واکنش به حمله ایران گرفت
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»