Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه اجتماعی فیسبوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پس از اظهارات تبعیض‌آمیزش علیه شهروندان عرب، از امکان ارسال پیام‌های شخصی محروم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مطلبی که در صفحه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرد دنبال کنندگان خود را علیه شهروندان عرب ساکن اراضی اشغالی و به ویژه ایمن عوده، نماینده عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تحریک کرد و نوشت: نباید اجازه دهیم در هفته آینده دولتی چپ‌گرا و خطرناک تشکیل شود، با لاپید و عوده، گانتس و لیبرمن کابینه چپ‌گرایی سکولار و ضعیف خواهیم داشت که متکی بر اعرابی خواهد بود که به دنبال نابودی همه ما هستند، این کابینه می‌تواند به ایران اجازه دستیابی به بمب هسته‌ای را برای نابودی همه ما بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا ایمن عوده، رئیس لیست مشترک فورا به مسؤولان شرکت فیسبوک پیام داده، از آن‌ها خواست این مطالب تحریک‌آمیز را حذف کرده و نتانیاهو را جریمه کنند.

بر اساس درخواست عوده، شرکت فیسبوک اعلام کرد امکان ارسال پیام‌های شخصی در حساب کاربری نتانیاهو را به دلیل نقض قوانین برداشته است.

کمپین انتخاباتی نتانیاهو تلاش می‌کند او را از بحران انتشار این مطلب که موجی از انتقادات را به دنبال داشت، دور کند. در همین راستا این کمپین مدعی شد مطلب یاد شده توسط یک کارمند و بدون اطلاع نتانیاهو منتشر شده و به محض اطلاع نتانیاهو این مطلب از حساب کاربری او حذف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیسبوک نتانياهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای مردم غزه/ نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با خانواده‌های شماری از اسیران صهیونیست گفت: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم.

 به نقل از وبگاه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو افزود: می‌دانم که هر روزی که می‌گذرد برای شما جهنم است. همانطور که تا امروز ۱۲۳ اسیر خود را بازگردانده ایم، من متعهد هستم که همه را بازگردانم. 

وی ادعا کرد: فقط ادامه فشار نظامی قهرآمیز که ما اعمال کرده‌ایم و خواهیم کرد، اسیران ما را برمی‌گرداند ما شمال نوار غزه و خان یونس را در دست داریم. ما نوار را به دو نیم کرده ایم و برای ورود به رفح آماده می‌شویم.

منبع: صدا و سیما

tags # بنیامین نتانیاهو سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خبر بد برای مردم غزه/ نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • فرمانده قسام: برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • بازپخش پیام مهم«فرمانده قسام»؛برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»