Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز مراسم افتتاح متمرکز 2860 واحد مسکونی و احداثی و همچنین تعمیر و بازسازی 38 مدرسه در کشور اظهارداشت: از خداوند شاکریم که امروز توفیق حضور در این روستای زیبا را به ما و ادامه خدمت داد. از روحانیون مسئولان و مردم آق‌قلا نیز قدردانی می‌کنم.

اخبار سیاسی- اهم اظهارات سردار سلامی به شرح زیر است:

* حقیقت مطلب این است امروز شاهد به ثمر نشستن شکوفه‌های امید در جامعه هستیم و افتتاح بناهای بازسازی شده در این روز نمادی درخشان از عزم، همت و اراده و نیت خالص و واقعی مردم است که امید و لبخند بر لب مردمان کم‌برخوردار نشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* واقعیت‌های تلخ سیل ابتدای امسال با مجاهدت ملت ایران و تحت فرمان دستور و فرماندهی رهبر معظم انقلاب که ظاهری مصیبت‌بار و دردناک داشت با این عزم و اراده به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

* ملت ایران نشان دادند بزرگ‌تر از تحریم و دشمنان‌مان هستند. اراده ملت ایران بزرگتر از اراده دشمنان است. مردم ما بزرگتر از سیل هستند و بر آن غلبه کردند مردم ما آموختند در جنگ باید زیباتر زندگی کنند.

* ما امروز در نبرد اقتصادی با دشمنان هستیم، قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده است. ما یک امت و برادر هم هستیم. سیل تجسم دل‌انگیزی از وحدت، همدلی و برادری بود. فراتر از خط‌کشی‌های مذهبی بود. همه مسلمان و پیرو قرآن هستیم.

* سپاه از درون مردم جوشیده است، برادران سپاهی فرزندان این مردم هستند. سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در سختی‌ها و مشکلات است.

* سپاه بی‌هیچ منتی به مردم خدمت می‌کند، سینه پاسداران سپر بلای این ملت بوده و سپاه قلعه‌های مستحکم برای حفاظت از مردم هستند.

* هر آنچه در اختیار سپاه است به مردم تعلق دارد. این‌گونه نیست که فقط سپاه از مردم محافظت کند بلکه امروز مردم هم از سپاه در برابر دشمنان محافظت می‌کنند.

* هر چه به این مردم خدمت کنیم بازهم کم است، ما از رهبرمان فرمان و دستور داریم که با همه وجود و شبانه‌روزی برای اعتلای این کشور و زدودن غبار محرومیت و فقر از سیمای شریف این مردم عزیز تلاش کنیم.

* هرچند ابتدای سیل دردناک، سخت و غم انگیز بود اما باطنی پر از رحمت داشت. ما همان زمان به مردم قول دادیم که آنان را تنها نمی‌گذاریم و تا آخر کنارشان می‌ایستیم. امروز هم آمدیم تا تجدید عهد کنیم و صادقانه و خالصانه بگوییم با همه امکان و توان در کنار مردمانمان هستیم.

* سپاه نخواهد گذاشت که مردم ما ذره‌ای در سختی قرار بگیرند ما با امید به خدا دل سختی‌ها را می‌شکافیم.

* هرچند سیل خانه‌های این مردم را فراگرفته بود اما ما چیزی جز نجابت، صبر، شکیبایی، ظرفیت و تحمل از این مردم ندیدیم. در آن روزهای سخت این روحیه آنان به ما آرامش می‌داد.

* امروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر از قبل کنیم. ما برای حل مشکلات مردم از پای نخواهیم نشست چون این رسم و مرام ماست.

* ما از رهبر عزیزمان آموخته‌ایم باید این‌گونه باشیم و این راه همچنان ادامه دارد. این کشور در این شرایط به خوبی در حال ساخته شدن است و ما در حال پیشرفت هستیم.

* فشار دشمنان را سبب قدرتمندتر شدن انقلاب اسلامی است، فشار دشمن جز قوی‌تر شدن، بالابردن روحیه و انگیزه ملت برای ساختن ایران، پیشرفت بیشتر، امن‌تر، مستقل و خودکفاشدن هیچ تاثیر دیگری نداشته است.

* ما ملتی هستیم که هرگز و در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمی‌دهیم چون متحد، صاحب اراده، قدرتمند و دارای رهبری بزرگ هستیم. اسلام به ما قدرت، عزت، اقتدار، درخشش، امنیت، پیشرفت و آزادی داده است. ما همیشه زیر بیرق اسلام خواهیم ماند و این راه را ادامه می‌دهیم.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حسین سلامی رهبر معظم انقلاب مسلمان ملت ایران سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین گفت: اسرائیل با وجود حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور دیگر، سیلی سختی را از ایران اسلامی تجربه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره)بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرزند عزیزی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم مردم کرد.

وی ادامه داد: فرزندی که در آغازین روزهای تشکیل انقلاب اسلامی، در برهه‌ای که هنوز ارکان نظام اسلامی به طور کامل شکل نگرفته بود توسط عده ای جوانان انقلابی، مکتبی که تربیت یافتگان  مساجد و هیئات و علمای بود بنا گذاشته شد و این حرکت را می توان به عنوان جزو نخستین تحرکات برای شکل گیری رسمی نهاد مردم محور سپاه نام برد.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در آن دوران امام عظیم شان از قدرت رسانه ای بی بهره بود اما عده ی کثیری از جوانان مخلص و انقلابی به انتشار سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در سراسر کشور می پرداختند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این چنین تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 1342 در کنار امام و مردم برای حفاظت از دین خدا شکل گرفت و در برهه های حساس این انقلاب شکوهمند اسلامی نقش اساسی سپاه کاملا ملموس است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از دین خدا و دستاورد های انقلاب شکوهمند اسلامی است، زمانی که صدام به مرز های جغرافیایی کشور عزیزمان ایران تعرض کرد، سپاه طبق وظیفه قانونی و شرعی خود وارد میدان شد و دوشادوش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از مرز های جغرافیایی و دستاورد های انقلاب اسلامی جنگید.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: عظمت و موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف کار آسانی نیست و این نهاد تمام عزت و توفیقات خود را متعلق به مردم و از عنایات حق تعالی می داند.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: در طی 40 سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی حوادث طبیعی و غیر طبیعی جزو اولین هایی بوده که وارد میدان شده و آخرین نفر از میدان خارج شده است.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به ضرورت تبیین عملیات (وعده صادق) این چنین عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق سه قدرت خود را به رخ دنیا کشید، قدرت اول این بود که نام عملیات وعده صادق بوده یعنی که ما بر وعده و اراده ی حق الهی ایمان و اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: قدرت دوم تبعیت کامل از فرمانده معظم کل قوه مقام معظم رهبری بود، اقتداری که در عملیات وعده صادق به رخ دنیا کشیده شد نشان از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این مقام ارشد نظامی خاطر نشان کرد: قدرت سوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق صدق شهیدان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآورشد: رژیم غاصب اسرائیل که به دروغ خود را چهارمین ارتش دنیا می‌خواند و همه را تهدید به تنبیه کرده بود و از همسایه‌ها و ناهمسایه‌های خود خواسته بود راه را بر پهپادهای ایرانی ببندند، باز هم شکست خورد و با وجود حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور دیگر، سیلی سختی را از ایران اسلامی تجربه کرد.

سردار رفیعی آتانی در پایان تاکید کرد: هر آنچه در عملیات وعده صادق رخ داد عنایت و توفیق خداوند متعال بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد