Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی ابلاغیه‌ای، غیبت‌ دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عازم پیاده روی ایام اربعین هستند را موجه اعلام کرد.  سیما سادات لاری  در ابلاغیه به رئیسان و سرپرستان کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نوشت: ضمن گرامیداشت ایام حزن و اندوه ماه صفر و در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، برای حضور هر چه بهتر و بیشتر دانشجویان در همراهی با زائران اربعین حسینی دستور فرمایید حداکثر مساعدت آموزشی شامل موجه شدن غیبت‌های مربوط به این سفر و عدم برگزاری امتحانات آموزشی یا تکرار برای شرکت کنندگان در این مراسم به ویژه دانشجویان بالینی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این ابلاغیه آمده است: زمان مورد نظر برای انجام این سفر و حضور در این حرکت پرشکوه از ۱۳ مهر لغایت ۲۸ مهر و مدت مجاز هر دانشجو در بازه زمانی اعلام شده یک هفته پیوسته است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: این آزمون در استان فارس، با حضور ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب در ۳۶ شهرستان، آغاز شد.
آقای باقری درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها هم گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد ازظهر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، و گروه تجربی (صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت) در استان فارس برگزار می‌شود.
به‌گفته مسلم باقری، ۴۸ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان را بانوان و ۲۵هزار و ۶۳۹ آنها را آقایان تشکیل می‌دهند.
وی افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب براساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته‌ی تجربی، ۲۲ هزار و ۶۲۶ نفر در رشته‌ی علوم انسانی، ۷ هزار و ۳۸۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴ هزار و ۶۵۴ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۳ هزار و ۸۵ نفر در رشته‌ی هنر رقابت می‌کنند.
معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸ هزار و ۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹ هزار و ۹۹۴ آنها را آقایان و ۱۸۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.
با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل