Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@00:49:31 GMT

پراید از چه سالی شماره‌گذاری نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۵۸۶

پراید از چه سالی شماره‌گذاری نمی‌شود؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درخصوص شماره‌گذاری خودری پراید گفت: در خصوص خودروی پراید یازده سال آسیب شناسی تصادفات انجام شده و مشخص شده است که این خودرو خطرات زیادی برای سرنشینان دارد. سردار هادیان فر افزود: البته در تصادفات ۹۲ درصد علت وقوع تصادفات علت انسانی دارد و اگر راننده به صورت ایمن رانندگی کند سالم می ماند و دیگر فرقی ندارد که خودرو پراید باشد یا ماشین دیگری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سردار هادیان فر ادامه داد: اما اگر از عامل انسانی عبور کنیم در خصوص پراید این خودرو آسیب‌های زیادی را در تصادفات ایجاد می‌کند یعنی تقریبا در هر تصادف ۳.۸ آسیب می زند یعنی یا منجر به فوت می شود یا مجروحیت.   رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ما مراتب را به وزیر صنعت و معدن اعلام کردیم و جلساتی هم داشتیم به شرکت سایپا هم اعلام کردیم می‌دانید که سه سازمان درخصوص پلاک گذاری نقش دارند.   وی افزود:‌ ما به آنها گفتیم که تعهداتی که در سال ۹۸ برای تحویل خودروی پراید دارند را عمل کنند اما از سال ۹۹ شماره گذاری این خودرو را نخواهیم داشت./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶

به گزارش خبرآنلاین،زهره صالح نساج روز چهارشنبه افزود: این تصادف زنجیره ای ساعت ۱۲ در محور آزادشهر به شاهرود، ۲ کیلومتر بعد از راهدارخانه خوش ییلاق رخ داد.

فارس در خبری نوشت: وی تصریح کرد: آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس به همراه کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

صالح نساج با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: ۲ دستگاه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر نیز در رهاسازی و انتقال مصدومان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه چهار مصدم این حادثه توسط بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: هفت مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶ در این تصادف زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888689

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد