Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:47:12 GMT

خروج دسته جمعی هیئت مدیره استقلال از باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۷۲۹

خروج دسته جمعی هیئت مدیره استقلال از باشگاه

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط این روز‌های باشگاه استقلال و اختلافات در مدیریت باعث شده تا برخی اعضای هیئت مدیره تصمیم به جدایی از باشگاه داشته باشند.

شنیده‌ها حاکی از آن است سه عضو هیئت مدیره شرایط ادامه همکاری با مدیریت باشگاه را به صلاح نمی‌دانند و احتمالا به زودی شاهد تغییرات اساسی در هیئت مدیره باشگاه استقلال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: استقلال شنبه با ۵ طلبکار دیگر تسویه می‌کند

پیش از این نیز احمد سعادتمند دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصمیم به استعفا و جدایی از باشگاه گرفت و به نظر می‌رسد دیگر اعضا هم به دلیل اختلافات با مدیر عامل همین روند را در پیش بگیرند.

احتمالا سه عضو هیئت مدیره استقلال به زودی کناره گیری خود را از شرایط نامناسب حاکم در باشگاه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: سفر پر ماجری آقای مدیر عامل

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است

جنبش مقاومت اسلامی حماس کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان شفا در غزه را نشانگر ارتکاب جنایات جنگی و ضدبشری در حق فلسطینیان بدست اشغالگران اسرائیلی خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: صحنه‌های هولناک گورهای دسته جمعی کشف شده در محوطه بیمارستان شفا که حاوی اجساد پوسیده تعدادی از شهدا است و اشغالگران اسرائیلی در جریان حمله اخیر به این بیمارستان و قبل از عقب‌نشینی از آن‌، آن‌ها را با بولدوزرهای نظامی زیر خاک دفن کرده بودند، بار دیگر ثابت می‌کند که جنایات وحشیانه و بی‌وقفه اشغالگران در سایه سکوت جامعه جهانی در برابر نقض صریح قوانین بین‌المللی توسط این رژیم و نسل‌کشی همه جانبه دولت و ارتش تروریست و جنایتکار صهیونیستی علیه ملت فلسطین پایانی ندارد.

حماس بیان کرد: این مجموعه بی‌پایان از جنایات که در بیمارستان شفا و محیط اطراف آن اعم از گورهای دسته جمعی و موارد اعدام میدانی و اجساد صدها شهید در زیر آوار و ویرانی گسترده در بخش‌های مختلف این بیمارستان به وقوع پیوسته، از نظر جامعه بین‌الملل و نهادهای سیاسی، انسانی و قضایی آن و در راس آن‌ها دیوان دادگستری بین‌المللی و دیوان کیفری بین‌المللی، جنایات جنگی مستند است و لازم است که این نهادها به وظیفه خود عمل کرده و سران این رژیم جنایتکار و سرکش را فورا بازخواست و مجازات کنند.

فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • احتمال استعفای یک استقلالی
  • احتمال کناره‌گیری عضو مطرح هیئت‌مدیره استقلال
  • جدایی یک عضو هیات مدیره از باشگاه استقلال؛ ادعای یک خبرگزاری
  • کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال