Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:37:59 GMT

ایزدیار و ضیغمی در رده دوازدهم و سیزدهم ایستادند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۶۷۸۰

ایزدیار و ضیغمی در رده دوازدهم و سیزدهم ایستادند

ملی‌پوشان پارا شنا کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان با حریفان خود به رقابت پرداختند و در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا از روز دوشنبه با حضور ۶۰۰ ورزشکار در لندن آغاز شده است.

 

در ادامه این مسابقات، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S10 با حریفان خود به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدیار با ثبت رکورد ۵۷ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه در رده های دوازدهم ایستاد و ضیغمی نژاد نیز با زمان ۵۹ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه سیزدهم شد. بر همین اساس ملی پوشان کشورمان از راهیابی به فینال این مسابقات باز ماندند.

 

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان پاراشنا و در روز شنبه، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت می پردازند.

 

تیم ملی پارا شنا جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد و هدایت مهدی ضیایی به‌عنوان مربی، در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

گفتنی است این مسابقات برای دومین بار است که در لندن برگزار می‌شود و تا ۲۴ شهریور ماه ادامه دارد. در این رویداد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود.

شاهین ایزدیار شنا معلولان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین ایزدیار شنا معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش قدس آنلاین، در دومین روز مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا، نماینده ایران در کایاک ۲۰۰ متر مردان مدال برنز گرفت.

علی آقامیرزایی در مرحله فینال کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا با زمان ۳۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت. 

نمایندگان کره‌جنوبی و ازبکستان اول و دوم شدند. 

ماده کایاک یک نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست. 

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله