Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست کمیته عربی در قاهره علیه ایران، گفت: از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای واگرایانه، بی پایه و غیر مستند در خصوص امنیت منطقه ابراز داشته و ادعاهای بیگانگان را با عجز خویش مورد استقبال قرار می‌دهند، متاسفیم.

سیدعباس موسوی روز پنچ شنبه در یک موضع گیری با رد اتهامات تکراری و مردود مطرح شده در بیانیه نشست دوازدهم کمیته عربی در قاهره علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش بی ثمر برخی کشورهای عربی در طرح ادعاهای بی اساس را اصرار بر استمرار اشتباهات سیاسی گذشته دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران تکرار اتهامات بی اساس علیه حاکمیت ابدی بر جزایر سه گانه خود در خلیج فارس و فرافکنی برخی کشورهای عرب ناکام در سیاست منطقه ای را دلیل ناتوانی آن ها در درک واقعیت های منطقه و جهان می داند.

موسوی همچنین از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای واگرایانه، بی پایه و غیر مستند در خصوص امنیت کشتیرانی در این پهنه حیاتی و مطرح شده از سوی بیگانگان را با عجز خویش مورد استقبال قرار میدهند، ابراز تاسف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اصرار بر اشتباهات بی حاصل گذشته  را در شرایطی که منطقه نیازمند عقلانیت و واقع بینی است حرکت در مسیری غلط دانست که نتیجه ای جز افزایش مشکلات در منطقه به دنبال نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه قطر در واکنش به اقدام ایران در تنبیه اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای نگرانی خود را نسبت به تحولات منطقه ابراز کرد.

براساس گزارش النشره، این وزارتخانه در بیانیه خود از جامعه جهانی خواست تا برای کاهش تنش در منطقه فورا اقدامی را اتخاذ کند.

به نقل از ایسنا وزارت خارجه قطر همچنین خواستار توقف تنش و خویشتنداری شد.

پیشتر روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894916

دیگر خبرها

  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد
  • نگاه دولت های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • سخنگوی وزارت خارجه : روابط ما با اردن دوستانه است/ کشورهای منطقه « تنبیه متجاوز » را حمایت کنند
  • واکنش روسیه به پاسخ ایران به اسرائیل
  • عمان خواستار خویشتن‌داری کشورهای منطقه شد
  • واکنش امارات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • واکنش دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به پاسخ موشکی ایران
  • بیانیه قطر در واکنش به اقدام ایران در تنبیه اسرائیل
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل