Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اورژانس 115 گیلان گفت: اورژانس هوایی گیلان همزمان با 115 طرح اورژانس در کشور به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور دکتر روحانی رییس جمهور در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت افتتاح می‌شود.

پیمان اسدی  با اشاره به افتتاح اورژانس هوایی استان گیلان تا هفته آینده اظهار کرد: اورژانس هوایی گیلان به همت سازمان اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز اورژانس گیلان، هفته آینده در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اورژانس هوایی گیلان به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس 115، یکشنبه 24 شهریور ماه، همزمان با 115 طرح اورژانس در کشور به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور دکتر روحانی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

رییس اورژانس 115 گیلان با بیان اینکه یکی از بسته‌های طرح تحول نظام سلام، راه‌اندازی اورژانس هوایی است، افزود: هدف اصلی از راه‌اندازی اورژانس هوایی کاهش زمان رساندن مصدومین و مددجویان به مناسب ترین مرکز درمانی است.

اسدی، حوادث پرتلفات، بیماران اورژانس مناطق صعب‌العبور، بیماران اورژانس نیازمند ارائه خدمت در زمان طلایی، عضو قطع شده، اعضاء پیوندی، انتقال تیم های تخصصی به بالین مددجو، مادران پرخطر، ترومای شدید سر و قفسه سینه، ترومای نافذ شکم و قفسه سینه و گردن، استفاده در حوادث ترافیکی با مکانیسم شدید آسیب، را از مزایای اعزام بالگرد عنوان کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

 

 

 

مرال یا گاو وحشی به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند، امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط‌بانان با حضور و تلاش شبانه‌روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند. زمان جفت‌گیری مرال‌ها از نیمه دوم شهریور تا نیمه دوم مهرماه است و چنانچه شرایط برای زادآوری مرال‌ها مناسب نباشد، سبب کاهش زادآوری و به‌هم ریختگی در جمعیت مرال‌ها می‌شود.   حمزه عشوری امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه درباره جزئیات ثبت این تصاویر اظهار کرد: پایش دوره‌ای و منظم زیستگاه‌ها و همکاری جوامع محلی از مهم‌ترین عوامل افزایش جمعیت این گونه با ارزش در استان گیلان است.   مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: مرال یا گوزن قرمز یکی از نمادهای تنوع زیستی جنگل‌های هیرکانی و از گونه‌های حمایت شده و شکار ممنوع در زیستگاه‌های استان گیلان است.   به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، عشوری با بیان اینکه مرال یا گاو وحشی به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند، تصریح کرد: امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط بانان با حضور و تلاش شبانه‌روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک گوزن در حال جویدن و بلعیدن یک مار (فیلم) جولان خرس‌های قهوه‌ای در البرز مرکزی (فیلم) بستن یک جاده برفی توسط گله‌ گوزن‌ ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان