Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه تحلیل خبری پولیتیکو در گزارشی افشا کرد که رژیم صهیونیستی در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ اقدام به جاسوسی از واشنگتن کرده و این اقدام با عکس العمل دولت آمریکا مواجه نشده است. تاریخ انتشار: 16:03 - 21 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۰۷۹ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پایگاه تحلیلی خبری «پولیتیکو» آمریکا به نقل از مقامات پیشین دولت این کشور نوشت رژیم صهیونیستی دستگاه‌های جاسوسی را در نزدیکی کاخ سفید و برخی از مناطق حساس پایتخت نصب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش پولیتیکو آمده است: چند مقام ارشد پیشین دولت آمریکا گفتند رژیم صهیونیستی در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» اقدام به جاسوسی از واشنگتن در قالب نصب دستگاه‌های جاسوسی در تلفن‌های همراه در نزدیکی کاخ سفید و دیگر اماکن حساس واشنگتن کرده است. این دستگاه‌ها که در صنعت با نام «گیرنده‌های هویت مشترکان تلفن‌های همراه بین‌المللی» شناخته می‌شوند، قادرند محتوای تماس‌ها و داده‌های اینترنتی مصرف‌شده را دریافت کنند.
براساس این گزارش، این دستگاه‌های جاسوسی مینیاتوری در ۲ سال قبل در نزدیکی کاخ سفید و سایر اماکن حساس پایتخت با هدف جاسوسی از ترامپ و نیز معاونان ارشد و نزدیکانش نصب شده اند.
یکی از این مقامات پیشین گفت برخلاف کلیه موارد قبلی از افشای جاسوسی دولت‌های خارجی در خاک آمریکا، دولت ترامپ نه تنها به رژیم صهیونیستی اعتراض نکرد، بلکه هیچ تنبیهی نیز برای این اقدام در نظر نگرفت. این واکنش با آن چه در گذشته رخ می‌داد، کاملا متفاوت بود.
در این گزارش آمده است «دنیل بنجامین» هماهنگ کننده عملیات ضد تروریسم پیشین وزارت خارجه آمریکا گفت با توجه به رویه اسرائیلی‌ها برای حفاظت از منافع خود این اقدام دور از انتظار نبود.
پولیتیکو در ادامه نوشت سهل انگاری ترامپ به پروتکل‌های امنیتی کاخ سفید در مه ۲۰۱۸ نیز توسط نیویورک تایمز رسانه‌ای شده بود.
مقامات پیشین دولت آمریکا تاکید کردند مسئولان وزارت امنیت داخلی آمریکا که در سال ۲۰۱۸ دستگاه‌های جاسوسی را در مناطق مختلفی از واشنگتن کشف کرده بودند، بعد از بررسی‌ها و تحقیقات گسترده و همکاری با اف‌بی‌آی و چند سازمان امنیتی دیگر پذیرفتند که ماموران اسرائیلی این دستگاه‌ها را نصب کرده بودند.
یک مقام ارشد پیشین اطلاعاتی دولت آمریکا گفت مسئولیت اسرائیلی‌ها در این موضوع کاملا ثابت شده است.
در حالی که سخنگوی دولت ترامپ، اف‌بی‌آی، وزارت امنیت داخلی و سرویس مخفی آمریکا از اظهار نظر درخصوص این گزارش خودداری کرده اند، سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا این اخبار را رد کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جاسوسی آمریکا دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند