Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مجد بعدازظهر پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به روستای مهماندویه از توابع بخش مرکزی شهرستان دامغان به میزبانی حسینیه اعظم این روستا ضمن بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۶۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف در شهرستان دامغان به اجرا درآمده است، ابراز داشت: برای این تعداد طرح در مجموع مبلغ ۹۱ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته دولت امسال نیز ۱۲۹ پروژه عمرانی بااعتبار ۴۲ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهر ه برداری قرار گرفت که گازرسانی به روستاهای طزره و مهماندویه از جمله این پروژه‌ها است.

نماینده عالی دولت در دامغان ضمن بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای طزره و مهماندویه در مجموع به طول ۴۵ کیلومتر است، ابراز داشت: برای اجرای این پروژه اعتباری معادل ۵.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی صرف شد که در مجموع ۳۷۰ خانوار در این دو روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مجد با اشاره به اینکه ظرف یک سال گذشته تاکنون ۲۷۱ هزار کیلومتر آسفالت در سطح روستاهای این شهرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجراشده است، تصریح کرد: این میزان آسفالت در طی ۱۴ سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ضمن بیان اینکه برای حوزه آب‌رسانی به روستاهای دامغان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار و از محل اعتبارات ملی صرف و هزینه شد، افزود: برای اجرای طرح آبیاری نوین در بخش کشاورزی دامغان ۴۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که از این میزان ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات بلاعوض بوده است.

به گزارش مهر، بخش مرکزی شهرستان دامغان دارای دو شهر شامل دیباج و کلاته رودبار و ۴۶ روستا است که در مجموع ۲۳ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی این بخش دارد.

کد خبر 4716673

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان گازرسانی روستایی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا اربعین حسینی شهرکرد گرگان ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ یکی از این طرح ها کارخانه فرو آلیاژ پارس با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن فروسیلیس و فروسیلسیوم با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که برای ۳۵۰ نفر شغل شده است.
طرح دیگر افتتاح پست برق ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان بود که با هدف تامین برق پایدار و مستقل شهرک صنعتی، کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق رسانی اجرا شد.
بازدید از باند دوم محور دامغان به معلمان به طول ۱۱۰ کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصد که در حال احداث است و، بازدید از مرکز پرورش و اصلاح نژاد دام سبک لری و بختیاری با ظرفیت ۴۰۰۰ راس از دیگر برنامه‌های سفر داود منظور به دامغان بود

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط