Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:42:42 GMT

تهدید به ترک زمین انگلیسی ها مقابل بلغارستان

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۱۳۵

تهدید به ترک زمین انگلیسی ها مقابل بلغارستان

بازیکنان تیم ملی انگلیس قصد دارند در صورت مواجهه با شعارهای نژادپرستانه در بازی با بلغارستان، زمین بازی را ترک کنند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، در جریان بازی شنبه گذشته انگلیس و بلغارستان در ویمبلی لندن، یکی از هواداران بلغارستان علیه رحیم استرلینگ شعارهای نژادپرستانه سر داد که با واکنشی منفی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس 22 مهر باید در زمین بلغارستان به میدان برود و با توجه به سابقه بد بلغارها در زمینه نژادپرستی، انگلیسی ها تهدید کرده اند که در صورت تکرار آن اتفاقات، زمین بازی را ترک خواهند کرد.

 

 

 

 

این تصمیم جمعی بازیکنان انگلیس است و قرار است گرت ساوتگیت سرمربی سه شیرها در این زمینه جلسه ای با اتحادیه فوتبال انگلیس داشته باشد و این موضوع به اطلاع فیفا ویوفا نیز برسد.

بخشی از ورزشگاه محل برگزاری بازی بلغارستان و انگلیس نیز به دلیل رفتارهای نژادپرستانه بلغارها در گذشته موقتا از سوی یوفا بسته شده و تماشاگری در آن حاضر نخواهد بود. سال 2011 نیز یکی دو بازیکن سیه چرده انگلیس در بلغارستان با شعارهای نژادپرستانه مورد حمله قرار گرفته بودند.

اتفاقی مشابه در زمستان گذشته برای دنی رز در بازی مونته نگرو و انگلیس رخ داد.

 

 

 

 

رحیم استرلینگ که چند بار تاکنون مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفته می گوید:« نمی‌شود گفت که در آینده چه اتفاقی می‌افتد ولی خیلی ها امروز پشت کامپیوترها نشسته‌اند و زشت‌ترین حرفها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. آنها اگر فکر کنند که می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند و قسر در بروند، وضعیت بغرنج‌تر از امروز می‌شود.

ما الان در  سال 2019 زندگی می‌کنیم و هنوز داریم درباره این مساله صحبت می‌کنیم. من نمی‌گویم که راه حل مساله را دارم ولی ما به عنوان جامعه باید این معضل را از بین ببریم. کسانی که این کارها را می‌کنند باید به خود بیایند و درک کنند که ما حالا دیگر در عصر دیگری زندگی می‌کنیم و دیگر هیچکس نباید در این دنیا با تبعیض مواجه شود.»

 

 

 

تیم ملی انگلیس رحیم استرلینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه