Web Analytics Made Easy - Statcounter

بکام می‌خواهد از شرایط سنی، قراردادی و صمیمیت موجود بین دو ستاره بارسا استفاده کند.

طرفداری - باشگاه اینتر میامی به مالکیت دیوید بکام به جذب لوییس سوارز و لیونل مسی علاقه مند است.

به گزارش موندو دپورتیوو، دیوید بکام پروژه بسیار جاه طلبانه‌ای را در باشگاه تازه تاسیسش، اینتر میامی دنبال می‌کند. او که کار را از صفر شروع کرده و تیمش حتی اکنون تعداد بازیکن لازم را هم برای شروع تمرینات در اختیار ندارد، مایل است ضمن افتتاح ورزشگاهی 25 هزار نفری، تنی چند از بهترین و سرشناس‌ترین بازیکنان دنیا را به آمریکا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله اهداف دیوید بکام، لوییس سوارز است. مهاجم 32 ساله‌ای که تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد، از علاقه جدی بکام آگاه است. چندی پیش رادیو کاتالونیا فاش کرد که پیشنهاد اینتر میامی به سوارز، قراردادی 4 ساله با دستمزدی نجومی است که این بازیکن را وسوسه کرده است. در واقع ال پیستولرو از حالا به اینکه باید در تابستان پیش رو چه تصمیمی برای آینده‌اش بگیرد، فکر می‌کند و بعید نیست پیش از پایان قراردادش از بارسا جدا شود.

با این حال برنامه‌های بکام فقط به سوارز ختم نمی‌شود. او نام مسی را هم در لیست علاقه مندی‌هایش گنجانده است. خبر علاقه اینتر میامی از چندی پیش به گوش نزدیکان مسی رسیده بود و حالا که طبق قرارداد، لئو می‌تواند در پایان هر فصل به طور رایگان از بارسا جدا شود، تماس‌ها شدت هم گرفته است. مسی هم تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد اما باشگاه معتقد است او شاید حتی پس از جام جهانی قطر هم به بازی در بالاترین سطح ادامه بدهد.

مسی فعلا برنامه‌ای برای جدایی از بارسا ندارد اما اگر سوارز، اینتر میامی را انتخاب کند، با توجه به رابطه صمیمانه این دو با هم، بعید نیست مسی هم تحت تاثیر قرار بگیرد. گرچه بارسلونا اعتقاد دارد MLS یکی از محتمل‌ترین مقاصد مسی پس از ترک نیوکمپ خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا