Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام ۴۸ هزار زائر تا پایان فروردین ماه به سرزمین نور خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ محسن زرگر با اعلام این خبر توضیح داد:در بازه زمانی نوروز ۱۸ هزار نفر نفر به یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کردیم که هم خدمات اسکان و هم تغذیه زائران را بر عده داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییر نام اردوگاه شهید کلهر به شهید رستگار، افزود: دو هزار و ۹۰۰ دانشجو از تهران و ۸۰۰۰ نفر از سایر استان‌ها و قریب ۱۳ هزار دانش آموز از تهران و به همین تعداد از سایر استان‌ها را در اردوگاه شهید رستگار خوزستان میزبانی کردیم.


سرهنگ زرگر خاطرنشان کرد: افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان تهران از ۱۲ اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهدا(ع) لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان این لشکر برگزار شد. همچنین صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور خوزستان بوده است.


وی اعلام کرد: تا پایان سال ۵۰ هزار زائر در قالب اعزام‌های متمرکز و به همین تعداد هم در قالب کاروان‌های غیر متمرکز در اردوگاه شهید رستگار اندیمشک میزبانی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهيان نور دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری  از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳  و از سرگیری مجدد اعزام به عمره مفرد گفت : یکی از کاروان ها ویژه حجاج شاهرود و دامغان و کاروان دیگر ویژه حجاج ثبت نام شده از شهرستان‌های سمنان و گرمسار   است.
وی افزود :  این دوره صرفاً ویژه افرادی است که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند و اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ماه است.
 هزینه کاروان‌ها بین ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون تومان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره