Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@10:30:13 GMT

۳۵۰ هزار یمنی در سال ۲۰۱۹ بی‌خانمان شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۷۶۱۶

به گزارش فارس، سازمان بین‌المللی مهاجرت که یک سازمان بین‌المللی دولتی با ۱۷۳ عضو است، امروز (پنجشنبه) آماری تکان‌دهنده از بی‌خانمان شدن مردم یمن ارائه کرد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» سازمان بین‌المللی مهاجرت در پیامی توییتری که بخش مربوط به یمن این نهاد منتشر کرده، خبر داد: «تنها در سال ۲۰۱۹ حدود ۳۵۰ هزار یمنی بی خانمان شده‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این پیام توییتری، گروه‎‌های وابسته به این سازمان در ۴۲۰۰۰ نقطه در یمن حضور دارند تا ضمن درک اوضاع و نیازهای مردم این کشور، به آوارگان و مهاجران یمنی کمک کنند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت، در ابتدا در سال ۱۳۳۰ به عنوان یک کمیته دولتی بین‌المللی برای اروپاییان برای کمک کردن به اسکان دوباره مردمی که در جنگ جهانی دوم آواره شده بودند، تأسیس شد و حالا ۱۷۳ کشور عضو آن هستند.

انتشار آمار بی‌خانمان‌های یمنی در حالی صورت گرفته است که حملات ائتلاف عربستان سعودی به یمن و محاصره همه جانبه این کشور همچنان ادامه دارد؛ ائتلاف متجاوزی که از ششم فروردین ماه ۱۳۹۴ تجاوزگری‌هایش را علیه یمنی‌ها آغاز کرده است.

نهادهای وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که از سال ۲۰۱۶ تاکنون بیش از ۷۰ هزار یمنی در نتیجه جنگ و پیامدهای آن جان خود را از دست داده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد وضعیت فلسطین اشغالی نوشت: اکنون با این گزارش ملموس سازمان ملل، جامعه بین المللی باید فوراً برای اخراج نمایندگان رژیم آپارتاید اسرائیل از همه سازمان های بین المللی، به ویژه نهادهای سازمان ملل، اقدام کند.

دیگر خبرها

  • گیر و گور اقتصاد ایران چیست؟
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • یک سازمان بین‌المللی: ۳ هزار بمب منفجرنشده در غزه وجود دارد
  • افزایش چهار برابری مهاجرت پرستاران خارجی از نظام بهداشت و درمان انگلیس
  • اخراج یا بازنشسته شدن ۴۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • بحران پرستار در انگلیس به علت حقوق و مزایای پایین