Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراشی بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم انواع نوشت‌افزار، پوشاک، کفش، مواد غذایی و برخی از کالاهای اساسی از ۲۲ تا ۲۹ شهریور به مدت ۸ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی راه‌اندازی می‌شود.

مصطفی گراشی، رئیس اتاق اصناف بوشهر ظهر پنجشنبه (۲۱ شهریور) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهراز برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک، لوازم التحریر، کفش و مواد غذایی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: بسترهای لازم برای تامین و عرضه  اقلام مورد نیاز مردم، لوازم‌التحریر و البسه با قیمت مناسب در آستانه سال تحصیلی جدید در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گراشی بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم انواع نوشت‌افزار، پوشاک، کفش، مواد غذایی و برخی از کالاهای اساسی از 22 تا 29 شهریور به مدت 8 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی راه‌اندازی می‌شود.

 

رئیس اتاق اصناف بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه در 140 غرفه دایر می‌شود خاطرنشان کرد: کالاها و محصولات عرضه شده در نمایشگاه یاد شده با تخفیف 15 تا 25 درصد است.

 

گراشی تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم با مشارکت اتاق اصناف بوشهر و بخش خصوصی و با حضور تولیدکنندگان صنفی به منظور ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا و تامین کالاهای مورد نیاز شهروندان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم تاسوعای حسینی ماه محرم مسجد عزاداری امام حسین ع امام حسین ع محرم خبرگزاری شبستان آغاز سال تحصیلی جدید کیف و کفش لوازم التحریر نمایشگاه پاییزه استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در این نمایشگاه ضمن معرفی گونه میش مرغ، محصولات فرهنگی به‌ منظور طرح ایده و تشویق جامعه محلی به تولید چنین محصولاتی، عرضه می‌شود.

تولید محصولات با برند میش‌مرغ علاوه بر آشنایی بیشتر با این گونه‌ در خطر انقراض و فرهنگ‌سازی محیط زیست، می‌تواند بستری برای ایجاد درآمد برای جامعه محلی باشد.

  این نمایشگاه در تعطیلات نوروزی پذیرای علاقمندان به میش مرغ است.

دیگر خبرها

  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • برپایی سفره‌های میهمانی کریم اهل بیت (ع) در استان بوشهر
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین