Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس از عصر امروز در تمرینات این تیم حاضر شدند. تاریخ انتشار: 18:52 - 21 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۰۸۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس که برای بازی با هنگ‌کنگ در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به این کشور رفته بودند از عصر امروز در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان پس از حضور در تمرین با استقبال کالدرون و هم‌بازی‌هایشان قرار گرفتند و سرمربی پرسپولیس بابت برد مقابل هنگ‌کنگ به این بازیکنان تبریک گفت.

ملی‌پوشان پرسپولیس همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداختنتد تا کالدرون بعد از چند وقت تیم کاملی را در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال تمرینات سرخپوشان کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو

به گزارش ورزش سه علیرضا بیرانوند که  بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت خود دیروز گچ دستش را باز کرد امروز در تمرین سرخ‌ها حاضر و تمرینات اختصاصی‌اش را انجام داد.
البته همان طور که از تصویر منتشره از تمرین امروز مشخص  است بیرانوند همچنان مچ دست خود را با بانداژ پوشانده و با توجه به اینکه تمرینات اختصاصی توانبخشی شامل بالا بردن دامنه حرکتی و توان دستش را انجام می‌دهد فعلا دستکش دروازه‌بانی به دست نمی‌کند.
با این حال همین که بیرو در زمین چمن و کنار دروازه‌بان‌های جوان تیمش حاضر شده بشدت مورد استقبال آنها قرار گرفته چرا که هم به خاطر تجربه ده ساله حضورش در تیم ملی و بیش از هفت سال بازی در پرسپولیس- که البته در لابه لای آن مدتی هم لژیونر بوده- حضور این دروازه‌بان می‌تواند به گلرهای جوان تیم خود کمک کند هم اینکه بیرو به خاطر ذات شوخ و شاد بودنش فضای تمرین را برای آنها بهتر و راحت تر می‌کند.

بیرو در بازگشت به تمرین با امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی و دو دروازه‌بان دیگری که از تیم‌های پایه در تمرین بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند عکس یادگاری گرفت ضمن اینکه در کنار آنها جورسی اینیسو مربی برزیلی گلرهای پرسپولیس هم حضور داشت تا مشخص شود هم بیرو هم گلرهای جوان پرسپولیس با این مربی نیز مثل ننکا ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.
با ورود بیرانوند به زمین چمن باید دید او کی تمرینات مخصوص دروازه‌بانی‌اش را آغاز خواهد کرد و آیا به بازی با آلومینیوم اراک می‌رسد یا اوسمار گلر اصلی‌اش را برای دیدار با سپاهان می خواهد .

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!