Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@19:03:27 GMT

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۳۷۲

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و حجم بار ترافیکی در شهر‌های عبوری این محور‌ها مانند رودهن، بومهن، آزادراه تهران_پردیس و جاجرود بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده، اما خودرو‌ها به مرور و سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و مشکل خاصی در این دو محور مواصلاتی کشور برای عبور و مرور خودور‌ها وجود ندارد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر یک سوی شدن محور هراز در روز آتی، گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت شمال کشور ممنوع بوده و هم وطنان میتوانند در این ساعات از شمال به جنوب این محور تردد روانی را داشته باشند.

وی اذعان کرد: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترافیک سنگین تهران تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: بیشترین حجم ترافیک مربوط به مسیر مشهد- چناران است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر آزادراه شهیدشوشتری نیز ترافیک پرحجم است.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته هفت فقره تصادف جرحی با ۱۱ مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران