Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@02:45:28 GMT

تفهیم اتهام و صدور وثیقه برای رییس هلال‌احمر؟

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۴۹۵

آفتاب‌‌نیوز :

در این اطلاعیه آمده است؛ به دنبال ابهاماتی در پرونده‌های دارویی سازمان تدارکات پزشکی، رییس جمعیت هلال احمر صرفا جهت ادای توضیح در محلی غیر از دادسرای مربوطه حاضر شده و در گفتگو با کارشناسان قضایی به ابهامات موجود پاسخ داده است. هیچ گونه اتهامی متوجه وی نشده و صدور وثیقه نیز تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مسئولان جمعیت هلال احمر با قوه قضاییه برای شفاف سازی و پیگیری برخی ابهامات و پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی و اقدامات شائبه برانگیز در سازمان تدارکات پزشکی، همکاری نزدیکی دارند و رفت و آمدهای فیمابین اغلب جنبه حقوقی و قضایی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ‌زده غزه کمک نقدی کردند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوع‌دوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هم‌وطنان نوع‌دوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 745549

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش