Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:06:34 GMT

سفیر فرانسه در سازمان ملل:در تلاش برای حفظ برجام هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۸۵۴

سفیر فرانسه در سازمان ملل:در تلاش برای حفظ برجام هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «نیکولاس دو ریوایر»، سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد از تلاش کشورش برای حفظ توافق برجام خبر داده است.

در همین ارتباط، نیکولاس دو ریوایر اعلام کرد که  اولویت نخست فرانسه، تلاش برای حفظ برجام در قالب سه کشور اروپایی است.

نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد همچنین افزود: اولویت دوم تلاش برای حل یا کاهش تنش در خاورمیانه است و در این رابطه با همه طرف ها همراه با شرکای اروپایی خود با ایران و آمریکا گفت‌وگو می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی چند ماه گذشته فرانسه تحرکاتی را برای میانجی‎‌گری در کاهش تنش در روابط ایران و آمریکا دنبال کرده، هرچند این کشور نیز به مانند دیگر کشورهای اروپایی عضو برجام هنوز به تعهدات کامل خود در این توافق عمل نکرده است.

کد خبر 4716785

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه سازمان ملل متحد برجام ایران ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ایران فلسطین سوریه دونالد ترامپ حزب الله لبنان نتانیاهو لبنان روسیه افغانستان عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • ورود اولین گروه عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسه