Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی اسدی، مربی تیم فوتبال  پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم گل گهر سیرجان، اظهار داشت: به خاطر این که تیمی از سیرجان به لیگ برتر صعود کرده‌است، خوشحالم چرا که لیاقت مردم سیرجان بیشترتر از این حرف‌ها است.

او ادامه داد: از ۱۸ بازیکن بزرگسال در لیست پارس جنوبی، ۱۶ بازیکن از تیم‌های دیگر به ما اضافه شدند و برای این که بتوانیم هماهنگ‌تر بشویم به زمان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲ دیدار گذشته به اهدافی که کادرفنی تیم داشته است، نزدیک شدیم و می‌خواهیم به چیزی که دنبالش هستیم، برسیم. به دنبال برد در سیرجان هستیم. با نقاط ضعف و قوت گل‌گهر آشنا شدیم و در این بازی به دنبال ۳ امتیاز هستیم.

بیشتر بخوانید: غیبت کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر
مارک ویلموتس وارد سیرجان شد

اسدی درباره دعوت از بازیکنان پارس جنوبی در تیم ملی گفت: همه مربیان می‌خواهند بازیکنانشان به تیم ملی معرفی شود. بازیکنان ما این شایستگی را دارنداما کمی دیر به لیگ برتر آمدند. البته شایسته حمایت هستند. ویلموتس فردا شاهد این بازی است و کسانی که توانایی دارند و شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، امیدوارم این شانس را به دست بیاورند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 6084234

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!