Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@10:56:37 GMT

اظهارنظر دایی درباره نزدیکی رونالدو به رکورد گل‌هایش

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۳۷۷

اظهارنظر دایی درباره نزدیکی رونالدو به رکورد گل‌هایش

روزنامه آبولا چاپ لیسبون در مورد نزدیک شدن تدریجی آمار گلزنی‌های رونالدو به علی‌دایی آقای گل فوتبال جهان از کشورمان، گزارشی را در اختیار خوانندگان خود گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، این نشریه در کنار شرح مفصلی که از سرگذشت اسطوره 50 ساله فوتبال کشورمان منتشرکرد برای خوانندگانش نوشت که دایی در زمان جوانی و هنگامی که برای تیم ملی ایران بازی می‌کرد، تاریخ‌ساز شد زیرا در 149 بازی موفق به زدن 109 گل شد و عنوان بهترین گلزن تمام ادوار را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبولا نوشت این رکورد توسط کریستیانو رونالدو، ابرستاره فوتبال پرتغال که 16 سال از دایی جوان‌تر است احتمالا شکسته خواهد شد. به همین دلیل نوشت: دو بازی مرحله مقدماتی یورو 2020 برای رونالدو 5 گل زده ملی دیگر به ارمغان آورد تا رکورد گل زده ملی‌ او به 93 برسد و چند گام به رکورد دایی نزدیک‌تر شود.

گزارشگر آبولا در بخش دیگر مقاله خود به اظهارات اخیر علی دایی که در ارتباط با رونالدو و احتمال شکسته‌شدن رکوردش توسط کاپیتان تیم پرتغال است، اشاره کرد. به همین خاطر از قول کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان نوشت: بله، فکر می‌کنم رونالدو بتواند رکورد مرا بشکند. بی‌شک او بازیکن بزرگی است و برایم مشخص است که به این رکورد می رسد. فوتبال همین است و رکوردها هم بخشی از آن هستند. همه رکوردها برای یک روز دوام می‌آورند و بعد شکسته می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی دایی رکورد رونالدو تابناک ورزشی فیفا گل ملی سامانه سماح ماه محرم زیارت عاشورا جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری مایکل شوماخر روز سینما کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس