Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،رحیم آبادی معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: یادبود شهدای کربلای ۲ در منطقه حاج عمران عراق با محوریت سردار شهید محمود کاوه، ۲۵ شهریورماه جاری در بیرجند برگزار می‌شود.

او افزود: این یادبود به مناسبت سالروز شهادت شهید کاوه با حضور خانواده، پیشکسوتان، رزمندگان و همرزمان سردار شهید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم آبادی ادامه داد: برگزاری یادبود شهدای کربلای ۲ از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قاینات و دیدار با مادر شهید کاوه است.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) از سخنرانان این همایش خواهند بود و سخنران محوری مراسم به زودی به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی ۳۶ شهید را در عملیات کربلای ۲ به نظام و انقلاب تقدیم کرده است تصریح کرد: در این آیین کلیپ‌هایی مربوط به شهید کاوه و دیگر سرداران شهید پخش خواهد شد.

رحیم آبادی در ادامه برگزاری نمایشگاهی با ۴۰ قاب عکس مربوط به شهید کاوه و نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی را از مهمترین برنامه‌های این یادبود ذکر کرد و گفت: این یادبود در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

سردار شهید محمود کاوه یکم خرداد ۱۳۴۰ به دنیا آمد و ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ در عملیات کربلای دو در منطقه حاج عمران به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ی

یادبود شهدای عملیات کربلای ۲ در بیرجند برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد مقدس، سید محمد صادق احمدی نیک اظهار کرد: مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای آرامستان بهشت رضا علیه السلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی از جمله قرائت قرآن، نماز جماعت و برپایی سفره افطاری ساده، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، ایجاد غرفه کودک و... برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد افزود: این مراسم همچون سال‌های گذشته در شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰:۳۰ در جوار گلزار شهدای این آرامستان با همکاری فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور خانواده معظم و گرانقدر شهدا و رهروان راه ولایت و جمعی از مدیران و مسوولان ارشد شهری برگزار خواهد شد.

احمدی نیک ادامه داد: در این مراسم سخنرانانی از جمله حجت الاسلام سید حسین راجی به بیان ایراداتی در ارتباط با لزوم شب زنده داری و احیای این شب‌های عزیز می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تلاوت زیارت عاشورا ؛ دعای جوشن کبیر و مداحی نیز با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، حاج رضا نظامی، کربلایی سعید مقدم و کربلای سید حسن شجاعی برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان محترم اتوبوسرانی، از چند پایانه مختلف سرویس رفت و برگشت به آرامستان بهشت رضا علیه السلام تدارک دیده شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی