Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:54:33 GMT

تجمع رهروان زینبی (س) در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۵۱۳

تجمع رهروان زینبی (س) در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع رهروان زینبی (س) در بقعه امام‌زاده ابراهیم کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، همزمان با شهادت امام سجاد(ع) عصر امروز پنج شنبه اجتماع رهروان زینبی با «شعار لبیک یا زینب (س)» در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان شهر کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قربانی در این مراسم به بیان نقش حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا پرداخت و گفت: حضرت زینب(س) فرمودند اگر جهاد بر بانوان واجب می شد آرزو داشتم بارها در رکاب سیدالشهدا(س) شهید می شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس امور دینی و فرهنگی افزود: زمانی که ظهر عاشورا به پایان رسید و امام حسین(ع) و یارانش به شهادت رسیدند دشمن خیمه ها را غارت کرد، در همان زمان تمام هم و غم حضرت زینب(س) مواظبت از حجاب و عفاف بود.

وی بیان داشت: خطبه های حضرت زینب(س) آنچنان کوبنده و محکم بود که دشمنان را مات و مبهوت کرد.

حجت‌الاسلام قربانی حضرت زینب (س) را اسوه صبر و شکیبایی دانست و اظهار داشت: زینب (س) یعنی تبلور علم علی و تجسم عصمت فاطمی و تمام القاب نیک را دارا است.

این کارشناس امور دینی و فرهنگی رهرو زینب(س) بودن را ادعای بزرگی برشمرد و افزود: در واقعه کربلا آنجا که حضرت زینب (س) فرمودند «جز زیبایی چیزی ندیدم»، درس صبر و ایستادگی می دهد.

وی بیان داشت: بالاترین خیر جهاد در راه خداست و کسی که در این راه شهید شود برترین جایگاه را در پیشگاه خدا دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، این تجمع به درخواست هیئت علمای فلسطین در لبنان رأس ساعت 12 به وقت بیروت برگزار خواهد شد.

شهروندان لبنانی در این تجمع ضمن اعلام حمایت از مردم غزه، بر نقش آنروا در امدادرسانی به مردم فلسطین در پناهگاه‌ها و محافظت از حقوق شهروندان تاکید می‌کنند.

این تجمع در حالی برگزار می‌شود که برخی کشورهای غربی کمک‌های خود را به این آژانس امدادرسانی قطع کرده و در ارسال و توزیع کمک به آوارگان فلسطینی در غزه اختلال ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود