Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:17:04 GMT

فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۵۹۷

فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست

رافائل فن درفارت، ستاره سابق فوتبال هلند معتقد است هموطنش ویرژیل فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش ویرژیل فن دایک بالاتر از فوق ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل یوفا برگزیده شد. مدتی دیگر مراسم بهترین های فیفا نیز برگزار خواهد شد و این سه بازیکن نامزدهای نهایی کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان هستند که به نظر می رسد ویرژیل فن دایک از شانس زیادی برای تصاحب این عنوان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر خلاف تصورات، رافائل فن درفارت چنین عقیده در مورد هموطن خود نداشته و معتقد است نباید مدافعان و مهاجمان را با یکدیگر مقایسه کرد.

 

 

رافائل فن درفارت گفت: "از نظر من ویرژیل فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست، اما او بازیکنی خاص به شمار می آید. به نظر من همچنان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان جهان هستند، اما در کل شما نمی توانید مدافعان و مهاجمین را با یکدیگر مقایسه کنید و این کار اشتباه است.

 

انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس؟ من ترجیح می دادم که او را در لباس تیم هایی چون بایرن مونیخ یا بارسلونا ببینم. باید قبول کرد دی لیخت در این دوره برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت یوونتوس مشکلاتی دارد و رقابت با لئوناردو بونوچی و البته جورجیو کیه لینی حتی اگر برای مدت زیادی مصدوم باشد کار ساده ای نیست. اما به هر حال ماتیاس دی لیخت بازیکن بسیار با استعدادی است."

تیم ملی هلند لیورپول ویرجیل فن دایک رافائل فان در فارت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هلند لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها