Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از روابط عمومی اورژانس جهرم: محمد رحمانیان مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم روز پنج‌شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه کامیون تریلی  در ساعت  ۷:۳۰  امروز ۲۱ شهریور ماه  در جاده جهرم- لار حد فاصل منطقه صادق‌آباد برخورد کرد ، دراین حادثه راننده پژو در دم جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت  این حادثه از سوی کارشناسان پلیس و راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
این دومین کشته در محور جهرم - لار در سه روز گذشته است ، محور جهرم-لار به عنوان یکی از راه‌های  ده‌گانه اصلی ترانزیتی کشور هر سال تعداد زیادی قربانی می‌گیرد.
استان فارس مقام نسخت تلفات جاده ای را در سالهای مختلف برای خود حفظ کرده است ، مقامی که قابل افتخار نیست ، بر اساس اعلام پزشکی قانونی فارس در چهار ماهه اول امسال اجساد ۴۶۹ نفر به دلیل فوت ناشی ازتصادفات به مراکز پزشکی قانونی درسطح استان انتقال یافته است.این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶/۱ درصد افزایش داشته است.
از این تعداد ۳۷۷نفر مرد و ۹۲نفر دیگر زن بوده اند، این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۴۲نفر بود، افزایش ۶/۱ درصدی را نشان می‌دهد.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.








پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کی به پایان خواهد رسید جهرم به لار به مقصد نرسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

۲ نفر راننده در دم جان باختند و راننده خودروی دیگر با وجود تلاش تیم‌های امدادی و پزشکی در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

کد خبر 846487 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم