Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در ابتدای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقامتگاه خود در سوچی به نام بوچاروف روچی گفت: همکاری با اسرائیل برای روسیه بسیار مهم است بویژه با توجه به اینکه تهدید تروریسم بین المللی باقی مانده است.
رئیس جمهوری روسیه سپس با اشاره به انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک گفت: همان طور که معلوم است در اسراییل بیش از یک و نیم میلیون یهودی که قبلا در اتحاد جماهیر شوروی زندگی می کردند، رای می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما آنها را همواره خودی فرض کرده و هموطن می‌دانیم و البته در مورد افرادی که به پارلمان اسراییل راه می‌یابند، بی‌تفاوت نیستیم.

پوتین گفت: ما امیدواریم که افرادی که راه می‌یابند سیاستمدارانی دارای احساس مسئولیت باشند و در هر صورت دستاوردهای به دست آمده در روابط روسیه و اسراییل در سالهای اخیر را حفظ کنند و به همراه ما در مسیر توسعه روابط دوجانبه حرکت کنند.
 وی همچنین به دعوت رئیس جمهور اسراییل از وی برای سفر به این منطقه اشاره و اضافه کرد: در اوایل سال آینده برای شرکت در مراسم یادبود آزادسازی اردوگاه مرگ آشوویتس و روز هلوکاست به اسراییل می آیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این دیدار گفت که همکاری بین روسیه و اسراییل برای او بسیار مهم است، روابط شخصی ما باعث جلوگیری از تنش ها و برخورد میان نظامیانمان شده است.

وی افزود: با مسئولیت می توانم بگویم که این جزء بسیار مهم ثبات منطقه است.
نتانیاهو با بیان اینکه هماهنگی میان نظامیان روسی و اسراییلی بسیار مهم است، اضافه کرد: این بویژه در زمان حاضر اهمیت زیادی دارد زیرا که در ماه‌های اخیر تلاش‌های ایران برای استفاده از خاک سوریه به منظور حمله به اسرائیل افزایش یافته است.
به گزارش رسانه ها، در دستور مذاکرات پوتین و نتانیاهو، وضعیت پیرامون ایران، مساله سوریه و همکاری روسیه و رژیم صهیونیستی در عرصه امنیتی قرار دارد.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام میثم فیاضی، ادامه داد: ماه مبارک رمضان را به تازگی پشت‌سر گذشته‌ایم، بنابراین بنده‌‌های ناب خداوند متعال در بهترین شرایط و حالات روحی قرار دارند و به واسطه انس با خداوند متعال توانسته‌اند به حد بالایی از نورانیت و معنویت دست پیدا کنند بنابراین باید تلاش شود حالت و شرایط فعلی همواره حفظ و تقویت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک این روز به مردم انقلابی و شهیدپرور استان، همه تصمیمات و اقدامات حضرت امام خمینی(ره) را معجزه‌گونه دانست و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) براساس دوراندیشی که داشته‌اند نسبت به تاسیس سپاه، نام‌گذاری روز ارتش، روز جهانی قدس و ... مبادرت کردند که برکات این تصمیمات متعالی را امروز شاهد هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون درصدد هستند که اقتدار کشورمان را بشکنند و ما را شکست دهند، ادامه داد: سربازان جان برکف انقلاب اسلامی برای مبارزه با ظلم و استکبار برپا خاسته‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند به کشور ما گزندی وارد شود.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، رژیم جعلی صهیونیستی ماه‌ها است حملات و جنایت‌ها را در فلسطین و نوار غزه شدت بخشیده است و اشتباه بزرگ دیگری مبنی بر حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مرتکب شد، اضافه کرد: با این سری اقدامات اسراییل درصدد است که بر شکست‌های اخیر خود سرپوش بگذارد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نسل‌های جدید فلسطینی همه معادلات اسراییل را به هم زده است، اضافه کرد: نتانیاهو برای نخستین بار اعلام کرده است فاجعه بزرگی برای این رژیم رخ داده پس اسراییل در حال فروپاشی است و این مسیر راه برگشت ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن یادآوری بیانات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر «آمریکا شیطان بزرگ است»، گفت: آمریکا مطلع است اگر اسرائیل وجود نداشته باشد منطقه را از دست خواهد داد پس روز به روز بیشتر از آن حمایت می‌کند و مدام به نفع این رژیم آراء سازمان ملل متحد را وتو می‌کند.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در 8 ماه گذشته نتوانسته حریف شبه‌نظامیان «حماس» شود، اضافه کرد: پس هرگز این رژیم جعلی و کودک‌کش نخواهد توانست در مقابل جهان اسلام کاری از پیش ببرد و مقابل امت اسلام ایستادگی کند.

 

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهید تهرانی‌مقدم و شهدای دیگری همچون ایشان ایران اسلامی را به اقتدار عظیمی رساندند، ادامه داد: برخی به اشتباه «دوره دوره گفتمان است نه موشک‌ها» را شعار خود کرده بودند، حال آنکه تنها با تسلیحات جنگی می‌توان مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

دیگر خبرها

  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • تاریخچه روابط اردن و رژیم صهیونیستی
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است