Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین همایش نقشه برداری مغز ایران با حضور تعدادی از برجسته‌ترین دانشمندان علوم اعصاب جهان در دانشگاه شهید بهشتی ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو؛  نقشه برداری یک علم میان رشته‌ای با مشارکت رشته هایی، چون علوم پزشکی، کامپیوتر، روانشناسی، ریاضیات و سایر حوزه‌های مرتبط با این علم است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند: تصویربرداری رزونانس مغناطیسی،  تصویربرداری نوری، توموگرافی انتشار پوزیترون،  الکتروانسفالوگرافی و تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال  بوده و به مطالعه سیستم اعصاب و مغز می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این همایش توسط دانشگاه شهید بهشتی گردهم آوردن دانشمندان داخلی و خارجی و ایجاد فضایی در راستای بهبود تعامل و تبادل اطلاعات و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته به منظور درک سیستم عصبی و بیماری‌های مربوط به آن است. این همایش در طول عمر کوتاه خود توانسته است بسیاری از نخبه‌های ایرانی در داخل و خارج از کشور را جذب نماید.

مخاطبان این همایش متخصصین نورولوژی، جراحی اعصاب، روانپزشکی، نوروپاتولوژی، توانبخشی، دانشمندان علوم اعصاب، علوم شناختی، روانشناسان، مهندسان پزشکی، فیزیکدان‌ها و دیگر حوزه‌های مرتبط هستند.

ششمین همایش نقشه برداری مغز ایران با هدف ایجاد فرصتی برای تعامل دانشمندان بین المللی و ارائه‌ی نتایج تحقیقات خود با سخنرانی پروفسور علوی از دانشگاه پنسیوانیا، پروفسور آیکوف از دانشگاه دوسلدورف، پروفسور فلمینگ و پروفسور وفایی از دانشگاه دانمارک جنوبی و غیره، دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ ۱۷- ۱۹ مهر ماه ۹۸ برگزار میشود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت www.humanbrainmapping.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۹۹۰۵۸۰۱ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقشه برداری مغز دانشگاه شهید بهشتی سیستم عصبی تصویربرداری از مغز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است