Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درمورد عملکرد صدا و سیما باتوجه به بودجه دریافتی‌اش گفت: در حال حاضر بیش از 100 شبکه با زبان فارسی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند بنابراین لازم است صدا و سیما را از نظر منابع مالی و اعتباری تقویت کنیم تا بتواند برابر این هجمه‌ها بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همه جای دنیا بیشترین بودجه به رسانه‌های ملی تعلق می‌گیرد در حالی که این مبلغ در ایران بسیار کم و ناچیز است. ما باید در درجه اول به این فهم برسیم که دشمنان انقلاب با رسانه‌هایشان مدام در حال تبلیغ علیه جمهوری اسلامی هستند، در این شرایط ما نباید خودمان خودمان را محدود کنیم؛ بلکه باید همگی تلاش کنیم رسانه مان تقویت شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم با اشاره به عملکرد صداوسیما بیان داشت: بالاخره همه جا نقاط ضعف و قوت وجود دارد اما به نظر من ترازوی سنگین صداوسیما به سمت مثبت است. اگر تلاش‌های صداوسیما نباشد توطئه هایی که دشمن در شبکه های بی بی سی، من و تو، صدای آمریکا و... هر شب می چیند؛ برچیده نمی شود.

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: ارزیابی من از عملکرد صدا و سیما خوب و مثبت است و تاکنون توانسته چه در سرگرم کردن مردم چه ساخت سریال موفق عمل کند. برای مثال همین اخیرا برنامه «عصر جدید»، که بسیار خوش ساخت و پرمحتوا بود، توانست مخاطب میلیونی جذب کند و تبدیل به یک برنامه محبوب شود. تمام اینها نشان دهنده این است که صدا و سیما تمام تلاش خود را جهت بهتر عمل کردن انجام می دهد اما هنوز هم نیاز به حمایت بیشتر دارد.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما مجلس شورای اسلامی مهرداد لاهوتی شبکه های تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این برنامه از شبکه سه سیما پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین