Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایپزیش هم اکنون صدرنشین بوندس لیگا است و می خواهد به صدرنشینی ادامه دهد.

طرفداری- در چارچوب هفته چهارم بوندس لیگا، تیم های بایرن مونیخ و لایپزیش فردا (شنبه) در استادیوم ردبول آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به نقل از اشپورت1، یولیان ناگلزمن، سرمربی لایپزیش در ابتدای کنفرانس خبری خود پیش از این دیدار حساس بیان کرد:

در هفته های قبل می توانستیم در خصوص برنامه مسابقات صحبت کنیم ولی من می خواهم در این مسابقه پیروز شوم و با این رویکرد تیمم را به زمین خواهم فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیروزی برابر بایرن مونیخ می توانید راهی طولانی را طی کنید اما باید در نظر داشته باشید که هر هفته باید در زمین عملکرد خوبی از خود به جای بگذارید.

وی ادامه داد:

توانایی های فردی همیشه می توانند برای یک تیم مفید باشند. بنابراین این یک مزیت برای ماست اگر تیمو ورنر در بهترین فرم خود باشد. او به خوبی در روزهای اخیر تمرین کرده و عامل بسیار مهمی در این دیدار خواهد بود. تیمو آماده است تا بایرن مونیخ را اذیت کند.

سرمربی جوان اضافه کرد:

به این جزئیات توجه نمی کنیم که آیا توماس مولر بازی خواهد کرد یا اینکه کوتینیو در ترکیب اصلی بایرن مونیخ خواهد بود. این دو بازیکنان متفاوتی هستند ولی شباهت هایی نیز دارند. مثلا بازی روبروی هرکدام سخت خواهد بود. اکنون من در ذهن خود به این فکر می کنم کدام بازیکن باید در زمین قرار گیرد و می خواهم تیمم آماده این مسابقه باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم