Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر علوم تاکید کرد: پیشرفت در حوزه آموزش عالی نیازمند اتخاذ تصمیمات جدی و صحیح و تبیین نقشه راه مناسب است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا باقری در دوازدهمین نشست هیئت امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)، برگزاری مداوم این نشست‌ها را متضمن افزایش کیفیت و کارآیی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیشرفت در حوزه آموزش عالی نیازمند اتخاذ تصمیمات جدی و صحیح و تبیین نقشه راه مناسب است و امیدواریم این نشست‌ها بتواند به پیشرفت علم و دانش در استان و کشور کمک نماید.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز با تشریح عملکرد این دانشگاه در سطح ملی و منطقه‌ای؛ وضعیت همکاری‌های علمی بین‌المللی و وضعیت پژوهشی، تلاش برای رساندن این دانشگاه به جایگاهی درخور نام فردوسی و شهر مشهد را از اولویت‌های برنامه‌ریزی در این دانشگاه دانست و گفت: همکاران در دانشگاه فردوسی مشهد سعی می‌کنند تا با برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسانه و تبیین سند چشم‌انداز، نام و جایگاه این دانشگاه را در سطح ملی و بین‌المللی ارتقا بخشند.

وی همچنین تصمیمات گرفته‌شده در این نشست را برای دانشگاه‌ها و آموزش عالی مفید ارزیابی کرد و افزود: امید است با تلاش و کوشش فراوان و پرهیز از موازی کاری‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان بتوانند در تعالی و رشد علم و دانش در کشور نقش داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست که با حضور روسا و سرپرستان دانشگاه‌های فردوسی مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، صنعتی قوچان، مجتمع آموزش عالی گناباد، مجتمع آموزش عالی تربت جام و مرکز آموزش عالی کاشمر و همچنین اعضای حقیقی هیئت امنا برگزار شد در مورد اصلاحیه آیین‌نامه‌ها، انتصاب اعضای هیئت علمی و غیرهیئت علمی، انتقال و جذب اعضای هیئت علمی و دانشجویان و همچنین سیاست‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قائم مقام وزیر علوم دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • آمادگی وزارت علوم برای همکاری با بریکس در حوزه آموزش‌های مهارتی