Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:18:13 GMT

فن دایک ۱۰۰ میلیون یورویی شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۰۷۸۰

فن دایک ۱۰۰ میلیون یورویی شد(عکس)

وبسایت ترنسفرمارکت ارزش حال حاضر ویرژیل فن دایک ستاره ی باشگاه لیورپول را ۱۰۰ میلیون یورو اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک ستاره ی ۲۸ ساله ی باشگاه لیورپول که در سال ۲۰۱۸ از ساوتهمپتون به این تیم پیوست طی فصول گذشته توانسته پیشرفت چشمگیری از خود نشان دهد و بعد از دو فصل حضور در آنفیلد حالا نه تنها لقب بهترین مدافع اروپا، بلکه عنوان بهترین بازیکن فصل قاره ی سبز را بالاتر از بازیکنانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو یدک می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعی که با درخشش بی نظیرش در فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی لیورپول در  لیگ قهرمانان اروپا بود و نقش مهمی را در موفقیت های اخیر تیم ملی هلند ایفا کرد.

 

 

در همین رابطه سایت ترنسفر مارکت با انتشار عکسی به پیشرفت قیمت چشمگیر و حیرت انگیز این ستاره ی هلندی در بازار نقل و انتقالات پرداخته است.

 

فن دایک که کار خود را از کشورش و باشگاه خرونینگن آغاز کرد و بعد از آن تنها با مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به سلتیک اسکاتلند پیوست. او پس از درخشش در اسکاتلند توجه مدیران ساوتهمپتون را به خود جلب کرد و با قرار دادی به ارزش ۵ میلیون یورو به این تیم پیوست. فن دایک سه سال درخشان را در ساوتهمپتون سپری کرد و همین درخشش باعث شد تا بزرگ ترین باشگاه های اروپا برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند اما این لیورپول بود که گوی سقبت را از سایر رقبا ربود و او در ژانویه ۲۰۱۸ با مبلغ ۷۵ میلیون پوند به این تیم پیوست تا در آن سال گران ترین مدافع تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد. هر چند تنها یک سال بعد این رکورد به نام هری مگوایر مدافع اسبق لستر سیتی و حال حاضر منچستر یونایتد شد.

 

فن دایک در لیورپول دو سال شگفت انگیز را سپری کرد و علاوه بر کسب لیگ قهرمانان اروپا جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را نیز از آن خود کرد تا سایت ترانسفر مارکت ارزش کنونی او را چیزی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو برآورد کند.

 

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز آمار کمیسیون اروپا (یورواستات) کل مبادلات تجاری ایران و ۲۷ عضو اتحادیه اروپا در نخستین ماه سال جاری میلادی را بالغ بر ۳۸۰ میلیون یورو اعلام کرد.

مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در این ماه با افت ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. تجارت ایران و اروپا در ژانویه سال ۲۰۲۳ بالغ بر ۴۲۴ میلیون یورو اعلام شده بود.

واردات اتحادیه اروپا از ایران در ماه ژانویه ۲۰۲۴ با افت ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ۶۹ میلیون یورو رسیده است. کشور‌های اروپایی در ماه نخست سال قبل ۸۰ میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده بودند.

صادرات اتحادیه اروپا به ایران در ژانویه امسال نیز ۹ درصد افت داشته و به ۳۱۱ میلیون یورو رسیده است. کشور‌های اروپایی در ماه نخست سال ۲۰۲۳ بالغ بر ۳۴۴ میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بودند.

صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در یک ماه

بر اساس این گزارش آلمان بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران در میان کشور‌های اروپایی طی ژانویه ۲۰۲۴ بوده و ۳۸ درصد کل تجارت ایران با اتحادیه اروپا را به خود اختصاص داده است. آلمان در این دوره ۱۰۰ میلیون یورو کالا به ایران صادر و ۱۹.۷ میلیون یورو کالا از ایران وارد کرده است. صادرات آلمان به ایران نسبت به ماه مشابه سال قبل تغییری نداشته؛ اما واردات این کشور از ایران با کاهش ۲۶ درصدی مواجه شده است.

رشد ۶۲ درصدی صادرات اسپانیا به ایران

صادرات برخی دیگر از کشور‌های اروپایی به ایران در ژانویه ۲۰۲۴ افزایش قابل توجهی داشته است. صادرات اسپانیا به ایران در این ماه با رشد ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و از ۱۵.۴ میلیون یورو در ژانویه ۲۰۲۳ به ۲۵ میلیون یورو در ژانویه امسال افزایش یافته است.

صادرات ایتالیا به ایران نیز ۱۳ درصد در ژانویه امسال افزایش یافته و به ۴۳.۹ میلیون یورو رسیده است. ایتالیا در ژانویه سال قبل ۳۸.۸ میلیون یورو کالا به ایران صادر کرده بود.

واردات یونان از ایران ۳ و هلند ۲ برابر شد

در حالی که واردات آلمان از ایران در ژانویه امسال کاهش ۲۶ درصدی داشته واردات یونان از ایران ۳ برابر شده و به ۲.۳ میلیون یورو رسیده است. واردات هلند از ایران نیز تقریباًً دو برابر شده و از ۳.۵ میلیون یورو در ژانویه ۲۰۲۳ به ۶.۸ میلیون یورو در ژانویه امسال رسیده است.

واردات رومانی از ایران نیز با رشد ۴۷ درصدی به ۳.۴ میلیون یورو و ایتالیا با رشد حدود ۲ درصدی به ۱۲.۲ میلیون یورو بالغ شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه