Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@01:46:27 GMT

برگ برنده استقلال برای دربی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۱۰۶۵

سعید بیگی با اشاره به دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: شاگردان استراماچونی علیرغم شایستگی که در دو هفته اول داشتند، متاسفانه بیشتر از یک امتیاز نگرفتند و این باعث می‌شود بازی هفته سوم برای آنها حساس تر از معمول شود.

اخبار ورزشی- وی افزود: نفت مسجد سلیمان حریف دست و پا بسته‌ای نیست و آبی پوشان اگر می‌خواهند ۳ امتیاز این بازی را از آن خود نمایند، باید با همه قوا به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست کم گرفتند حریف در این بازی می‌تواند خودزنی باشد.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: ۳ امتیاز بازی با مسجد سلیمان برای استقلال حیاتی است و آنها باید تمرکزشان روی این بازی باشد نه هفته چهارم و دربی. دربی به جای خود مهم است و اگر آبی پوشان از الان بخواهند ملاحظه دربی را بکنند، ممکن است در مسجد سلیمان هم امتیاز از دست بدهند و خود این دربی را هم برای آنها تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیگی تصریح کرد: پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به خودی خود می‌تواند برگ برنده‌ای باشد برای استقلال در دربی. پیروزی احتمالی در این بازی خارج از خانه برای بازیکنان این تیم انگیزه کافی ایجاد می‌کند و از همین رو است که می‌گویم این بازی برای آبی پوشان بسیار مهم است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر دربی استقلال سعید بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)